کد خبر : 14478
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1398 - 16:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۲۰۰ دستگاه اتوبوس نمی‌توانند خارج از آذربایجان‌شرقی تردد کنند بسته هستند

۲۰۰ دستگاه اتوبوس نمی‌توانند خارج از آذربایجان‌شرقی تردد کنند

۲۰۰ دستگاه اتوبوس نمی‌توانند خارج از آذربایجان‌شرقی تردد کنند

به گزارش تبریز جوان، سیداحمد موسوی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی جزو کم حادثه‌ترین ناوگان حمل و نقل عمومی کشور است. رئیس انجمن شرکت‌های حمل و نقل مسافربری استان گفت: عملکرد شرکت‌های مسافربری از سال ۹۶ با محدودیت‌هایی روبه‌رو شده  و منجر به عدم تولید ناوگان جدید شده است.


به گزارش تبریز جوان، سیداحمد موسوی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی جزو کم حادثه‌ترین ناوگان حمل و نقل عمومی کشور است.

رئیس انجمن شرکت‌های حمل و نقل مسافربری استان گفت: عملکرد شرکت‌های مسافربری از سال ۹۶ با محدودیت‌هایی روبه‌رو شده  و منجر به عدم تولید ناوگان جدید شده است.

وی با اشاره بر اینکه ۴۲ شرکت، ۹۶۷ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس سواری در استان در حال فعالیت است، افزود: البته ۲۰۰ دستگاه جزو اتوبوس‌هایی است که خارج استان نمی‌تواند برود زیرا عمر بالای ۱۵ سال دارند.

رئیس انجمن شرکت‌های حمل و نقل مسافربری استان گفت: در سال ۹۸، ۱۹۸ هزار سرویس وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۳۲۲ سهمیه در اربعین داشتیم، تصریح کرد: با ۴۲۹ دستگاه در حدود ۱۳۰ هزار نفر را حمل کردیم و الحمدالله هیچ آسیب و خسارتی وجود نداشت.

موسوی متذکر شد: در هشت ماهه امسال در رابطه با خسارت جزو استان‌های کم حادثه هستیم.

لزوم نوسازی ناوگان آذربایجان‌شرقی

محمد قلعه‌بان، رئیس انجمن رانندگان تبریز در ادامه جلسه اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات اقتصادی کشور انجمن صنفی رانندگان با تمام توان در خدمت راهداری است و هرجا مشکلی پیش بیاید، انجمن رانندگان در خدمت حمل مواد غذایی و مایحتاج هموطنان عزیز می‌باشد.

وی افزود: اعزام کامیون حامل مواد گرمایشی و غذایی به مناطق بحران دیده از جمله اقدامات ما است و همچنین اعزام ۲۸ کامیون برای زائران اربعین حسینی از دیگر فعالیت‌های سال جاری می‌باشد.

رئیس انجمن رانندگان تبریز به مشکلات رانندگان اشاره کرد و گفت: قرار گرفتن شغل رانندگی در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور و بازنشستگی به هنگام، تعیین عمر کامیون‌های فرسوده و تعیین تکلیف آنها و تخصیص اعتبار بلند مدت برای نوسازی ناوگان از جمله مطالبات ما می‌باشد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php