کد خبر : 30912
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1399 - 21:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گورتزکا: بازی مقابل ما برای حریفان ناخوشایند است :: تبریز جوان بسته هستند

گورتزکا: بازی مقابل ما برای حریفان ناخوشایند است :: تبریز جوان

گورتزکا: بازی مقابل ما برای حریفان ناخوشایند است :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۷۰۷۷۴۷/۵۲ زمان: ۲۰:۳۰   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ بازدید: ۱,۶۱۵ لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، از انتقال لروی سانه به این تیم بسیار خوشحال به نظر می رسد. به گزارش “تبریز جوان”، لروی سانه تابستان امسال با قراردادی به ارزش ۴۹ میلیون یورو از منچسترسیتی به قهرمان آلمان و



کد خبر: ۱۷۰۷۷۴۷/۵۲

زمان: ۲۰:۳۰  
۱۳۹۹/۰۶/۲۳

بازدید: ۱,۶۱۵



لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، از انتقال لروی سانه به این تیم بسیار خوشحال به نظر می رسد.

به گزارش “تبریز جوان”، لروی سانه تابستان امسال با قراردادی به ارزش ۴۹ میلیون یورو از منچسترسیتی به قهرمان آلمان و اروپا یعنی بایرن مونیخ پیوست. این وینگر ۲۴ ساله در ۱۲ ماه گذشته تنها در یک دیدار رسمی به میدان رفته است؛ جایی که او بعد از بهبودی مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی تنها ۱۰ دقیقه مقابل برنلی به میدان رفت.

 

هم‌تیمی جدید سانه در بایرن مونیخ یعنی لئون گورتزکا حالا درباره این وینگر آلمانی صحبت کرده است. او گفت: ” برای او بسیار خوشحال هستم. من و لروی از خیلی وقت پیش یکدیگر را می شناسیم و برای هم احترام زیادی قائل هستیم. ما هر دو از بوخوم رشد کردیم و در رده جوانان با یکدیگر هم‌تیمی بودیم. حالا این اتفاق در بایرن‌مونیخ رخ داده و این عالی است.”

 

 

 

 

گورتزکا در ادامه پیرامون درخشش بایرن در فصلی گذشت گفت: ” بازی در برابر ما برای سایر تیم ها امری ناخوشایند است. همچنین پیروز شدن مقابل ما اتفاقی سخت‌تر. تیم در پرس کردن و فشار روی حریف بسیار خوب عمل کرده است. تقریبا همه تیم‌های مقابل ما از این موضوع سختی کشیدند و ما در همان نیمه زمین حریف توپ را پس می گرفتیم.

 

ما متقاعد شده اینکه امسال هم می‌توانیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم. این هدف کاملا واضح است و اصلاً تعجب آور نیست. با این حال تیم های دیگر نیز بسیار پر قدرت هستند.”

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php