کد خبر : 27815
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 13:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کامیونیتی‌شیلد با تماشاچی؛ ۸ شهریور در ومبلی :: تبریز جوان بسته هستند

کامیونیتی‌شیلد با تماشاچی؛ ۸ شهریور در ومبلی :: تبریز جوان

کامیونیتی‌شیلد با تماشاچی؛ ۸ شهریور در ومبلی :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۹۸۹۰۹/۵۰ زمان: ۱۳:۲۵   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ بازدید: ۱,۹۰۵ دیدار سوپرکاپ انگلیس یا کامیونتی شیلد بین لیورپول و یکی از دو تیم چلسی یا آرسنال روز ۸ شهریور در استادیوم ومبلی و با حضور تماشاچی برگزار خواهد شد. به گزارش “تبریز جوان”، بر اساس اعلام رسانه‌های انگلیسی بر



کد خبر: ۱۶۹۸۹۰۹/۵۰

زمان: ۱۳:۲۵  
۱۳۹۹/۰۵/۰۸

بازدید: ۱,۹۰۵



دیدار سوپرکاپ انگلیس یا کامیونتی شیلد بین لیورپول و یکی از دو تیم چلسی یا آرسنال روز ۸ شهریور در استادیوم ومبلی و با حضور تماشاچی برگزار خواهد شد.

به گزارش “تبریز جوان”، بر اساس اعلام رسانه‌های انگلیسی بر اساس تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس قرار است دیدار سوپرکاپ انگلیس یا کامیونیتی شیلد بین لیورپول و قهرمان جام حذفی که یکی از دو تیم چلسی یا آرسنال خواهد بود در روز ۲۹ آگوست یا ۸ شهریور در استادیوم ومبلی و با حضور تماشاچی برگزار شود. حداکثر ۲۰هزار تماشاچی قادر خواهند بود این بازی را در استادیوم ومبلی از نزدیک تماشا کنند.

 

 

بر اساس این گزارش اتحادیه فوتبال انگلیس در حال مذاکرات جدی با دولت این کشور است و به احتمال زیاد این مذاکرات به نتیجه رسیده و بازی کامیونیتی شیلد با حضور تعدادی از تماشاچیان برگزار خواهد شد.

 

از زمان تعطیل شدن کلیه رقابتهای فوتبال در ماه مارس به دلیل بحران ویروس کرونا این اولین بار خواهد بود که هواداران خواهند توانست در انگلیس به تماشای یک مسابقه فوتبال بنشینند.

 

 

بر اساس این گزارش اتحادیه فوتبال امیدوار است به زودی بتواند اجازه حضور پانزده تا بیست هزار تماشاچی را برای مسابقه کامیونیتی شیلد در استادیوم ومبلی دریافت کند.

 

این بخشی از برنامه بلندمدت تر بریتانیا برای بازگشت تماشاچیان به استادیومها در رشته های ورزشی مختلف است. تاریخ بازگشت کامل تماشاچی ها ماه اکتبر یعنی اواسط مهرماه تعیین شده است. بوریس جانسون نخست وزیر این کشور اخیراً گفته بود که دولت بریتانیا قصد دارد از روز اول اکتبر اجازه حضور تماشاچیان در ورزشگاه ها را صادر کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php