کد خبر : 80511
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 15:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پلمب ۴ آموزشگاه بدون مجوز در بناب بسته هستند

پلمب ۴ آموزشگاه بدون مجوز در بناب

پلمب ۴ آموزشگاه بدون مجوز در بناب

به گزارش تبریز جوان، رضا لعلی فرماندار بناب ظهر امروز در نشست کارگروه بررسی نحوه فعالیت آموزشگاه های آزاد و مشاوره این شهرستان اظهار کرد: فعالیت مؤسسات آموزشی و آموزشگاه ها و تعیین صلاحیت مدیران و مربیان آموزشگاه های خصوصی باید قانونمند باشد. وی ضمن تقدیر از فعالیت آموزشگاه های دارای مجوز که به آموزش


به گزارش تبریز جوان، رضا لعلی فرماندار بناب ظهر امروز در نشست کارگروه بررسی نحوه فعالیت آموزشگاه های آزاد و مشاوره این شهرستان اظهار کرد: فعالیت مؤسسات آموزشی و آموزشگاه ها و تعیین صلاحیت مدیران و مربیان آموزشگاه های خصوصی باید قانونمند باشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت آموزشگاه های دارای مجوز که به آموزش و پرورش کمک می کنند، در عین حال برخورد با مؤسسات غیرمجاز را ضروری دانسته و یادآور شد: نظارت بر نحوه فعالیت آموزشگاه ها باید استمرار یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب همچنین ضمن تقدیر و تشکر از متولیان آموزشگاه ها از پیگیری دستگاه امنیتی و نظارت های صورت گرفته و همچنین از زحمات نیروی انتظامی در صدور اخطار و پلمب مراکز آموزشگاهی بدون مجوز گفت: دستگاه های متولی باید اقدامات لازم برای برخورد قانونی با آموزشگاه های غیرمجاز را انجام دهند و نظارت کافی بر نحوه اخذ شهریه ها در آموزشگاه ها داشته باشند.

لعلی سپس از تعطیلی و پلمب چهار آموزشگاه بدون مجوز در سطح شهرستان خبرداد و گفت: افرادی که فاقد صلاحیت و گزینش هستند نبایستی در آموزشگاه ها فعالیت کنند و در صورت مشاهده با آن آموزشگاه برخورد خواهد شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با تأکید بر ضرورت فعالیت ضابطه مند و در چارچوب قانون اظهار کرد: آموزشگاه ها و مراکز مشاوره باید بر حسب مجوزی که به آنها داده شده است، فعالیت کنند.

لعلی اذعان کرد: هرگونه فعالیت خارج از این چارچوب تخلف محسوب شده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

پایان پیام/

 




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php