کد خبر : 79845
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 21:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای وعده‌ فرماندار برای حل مشکلات کارگران کمپرسورسازی تبریز بسته هستند

وعده‌ فرماندار برای حل مشکلات کارگران کمپرسورسازی تبریز

وعده‌ فرماندار برای حل مشکلات کارگران کمپرسورسازی تبریز

به گزارش تبریز جوان، یونس فاتح امروز روز چهار شنبه با حضور در کارخانه کمپرسورسازی تبریز، با کارگران این واحد تولیدی گفت و گو و از نزدیک در جریان مشکلات پیش روی تولید در این شرکت قرار گرفت.  وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی را به عنوان یکی


به گزارش تبریز جوان، یونس فاتح امروز روز چهار شنبه با حضور در کارخانه کمپرسورسازی تبریز، با کارگران این واحد تولیدی گفت و گو و از نزدیک در جریان مشکلات پیش روی تولید در این شرکت قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی را به عنوان یکی از سرفصل‌های اولویت‌دار کاری خود قرار داده است، افزود: در راستای تحقق رشد اقتصادی گام‌های مهمی در شهرستان برداشته شده است. 

فاتح با بیان اینکه فعال و پویا بودن کمپرسورسازی تبریز به همت کارگران و مهندسان توانمند این واحد تولیدی است؛ خاطرنشان کرد: بجد پیگیر مطالبه کارگران این واحد تولیدی هستیم. 

وی اظهار کرد: به گفته مدیر این مجموعه مشکل تهیه مواد اولیه وجود داشته که حل شده و این کارخانه هرچه سریعتر باید به مدار تولید طبق استاندارد ها بازگردد. 

گزارش فارس حاکی است، شرکت کمپرسورسازی تبریز از تولیدکنندگان اصلی تجهیزات ایستگاه های سوخت گاز، (سی ان جی) در ایران بوده و ۳۰ درصد جایگاه کشور متعلق به تبریز است.

پایان پیام/۶۰۰۳۴




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php