واکنش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای آذربایجانشرقی به مطالبه وضعیت نامطلوب آسفالت جادهها/ منتظریم هوا مساعد شود
اروجعلی علیزاده امروز در گفتوگو با تبریز جوان اظهار داشت: بیش از ۴۳ کیلومتر آسفالتریزی در جادههای بین شهری جنوب استان طی امسال صورت گرفته است. وی افزود: این تبریز جوان آسفالتریزی در جادههای بین شهری تبریز، ایلخچی، آذرشهر، عجبشیر، ملکان، بناب و … انجام شده است. علیزاده با اشاره به قرارداد ۲۰۰ میلیارد ریالی
اروجعلی علیزاده امروز در گفتوگو با تبریز جوان اظهار داشت: بیش از ۴۳ کیلومتر آسفالتریزی در جادههای بین شهری جنوب استان طی امسال صورت گرفته است.
وی افزود: این تبریز جوان آسفالتریزی در جادههای بین شهری تبریز، ایلخچی، آذرشهر، عجبشیر، ملکان، بناب و … انجام شده است.
علیزاده با اشاره به قرارداد ۲۰۰ میلیارد ریالی که در این بخش از استان، مجموعه تحت مدیریتش داشته اضافه کرد: تعهد طرف قرارداد این طرح تا ۱۵۰ میلیارد ریال محقق شده ولی هنوز بخشی از مبلغ این قرارداد به پیمانکار پرداخت نشده است.
وی در عین حال تاکید داشت: موضوع تجهیز جادههای بین شهری جنوب استان به آسفالت مناسب و مطلوب هنوز هم در دستور کار ادارهکل راهداری قرار دارد و دلیل توقف آن شرایط نامناسب جوی بود.
این مقام مسوول در حوزه راههای آذربایجانشرقی، به متقاضی رسیدگی به وضعیت آسفالت این مسیرها قول داد با مناسب شدن شرایط جوی و فراهم شدن زمینه آسفالتریزی که دما و وضعیت خاصی را میطلبد دوباره طرح آسفالتریزی در جنوب آذربایجانشرقی از سر گرفته شده و شاهد مطلوبیت جادهها برای تردد هموطنان باشیم.
علیزاده یادآور شد: نزدیک به ۵ کیلومتر نیز آسفالتریزی طی برنامههای امسال، در این مسیر در اولویتکاری ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای آذربایجانشرقی قرار دارد.
در سامانه «فارس من» مخاطبان این خبرگزاری با ثبت وضعیت نامطلوب آسفالت جادههای بین شهری جنوب استان آذربایجانشرقیخواستار پیگیری این موضوع شده بودند.
مخاطبان ثبت کردهاند، پلیس راه تبریز به طرف ایلخچی را که رد کنید، عمق بیکیفیتی آسفالت جاده را با صداهای آزاردهنده ماشین که از چالههای جاده مینالند را درک میکنی.
دقیقا مسیر برگشت نیز همین اوضاع را دارد البته تکههایی اخیرا ترمیم شده ولی طول مسیر در هر دو جهت نیاز به بهسازی کامل دارد. از پلیس راه تبریز تا ایلخچی و از آنجا به طرف آذرشهر تا برسد به بناب و ملکان… و بالعکس نمیدانم گوش شنوا، چشم بینایی و دست گرهگشایی خواهد بود یا اینکه فقط سوژهای بیخاصیت دست مخاطبین باقی خواهد ماند. اما با این وضع اقتصادی مردم بهترین کمک به معیشت ملی جامعه، توسعه کمی و کیفی جادهها و حمل و نقل عمومی و گسترش مراودات بین شهری و بین استانی خواهد بود که این رهگذر باید از سر ایران یعنی آذربایجان آغاز شود.
انتهای پیام/۶۰۰۱۴/س
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰