کد خبر : 72514
تاریخ انتشار : جمعه 23 دی 1401 - 16:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مردم ایران در برابر توهین فرانسوی‌ها کوتاه نخواهند آمد / اروپایی‌ها از خود اختیاری در جهان ندارند بسته هستند

مردم ایران در برابر توهین فرانسوی‌ها کوتاه نخواهند آمد / اروپایی‌ها از خود اختیاری در جهان ندارند

مردم ایران در برابر توهین فرانسوی‌ها کوتاه نخواهند آمد / اروپایی‌ها از خود اختیاری در جهان ندارند

به گزارش تبریز جوان از مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریزبا محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی به مقام ولایت ، خواستار برخورد جدی وزرات امور خارجه با مقاومات فرانسوی و این نشریه موهون شد و اظهار کرد: فرانسوی‌ها و اروپایی‌ها از خود اختیاری در جهان ندارند و پشت پرده


به گزارش تبریز جوان از مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریزبا محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی به مقام ولایت ، خواستار برخورد جدی وزرات امور خارجه با مقاومات فرانسوی و این نشریه موهون شد و اظهار کرد: فرانسوی‌ها و اروپایی‌ها از خود اختیاری در جهان ندارند و پشت پرده این مجله سرویس‌های جاسوسی آمریکا و صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

وی گفت: حال روز، امروز اروپا از نظر تامین انرژی وروی آوردن به سوزاندان درختان نشان می‌دهد آنها در دام آمریکایی‌ها گرفتار شده‌اند.

امام جمعه مراغه در ادامه از مسئولان وزارت امور خارجه خواست در برابر این توهین محکم بایستند و با احضار سفیر و محکوم کردن آنها بسنده نکنند.

وی گفت: نشریه فرانسوی شارلی ابدو با توهین به مرجعیت بی‌منطقی و ذبونی خود را نشان داده است.

پورمحمدی افزود : امروز وضعیتی که اروپایی‌ها با نقشه آمریکا در آن گرفتار شده‌اند در ایران بود شبانه روز علیه ایران تبلیغات منفی داشتند.

خطیب جمعه مراغه در ادامه با اشاره به نقش مرجعیت شیعه در اعتلای دین محمدی افزود: علمای دین بارها در برابر شاهان مستبد و افکار انحرافی قیام کرده‌اند و در این راه به موفقیت‌هایی نیز دست یافته‌اند.

پایان پیام/۶۰۰۰۷

 




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php