کد خبر : 100543
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 - 15:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مدیران در برابر مردم مسئول هستند بسته هستند

مدیران در برابر مردم مسئول هستند

مدیران در برابر مردم مسئول هستند

تبریز جوان/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرمانداران موظف به تشکیل کارگروه اشتغال هستند، گفت: مدیران در برابر مردم، مسئول هستند و باید به وظایف خود عمل کنند. تراب محمدی در کارگروه اشتغال استان با تأکید بر اینکه هماهنگی بین دستگاه‌ها و رسیدگی به مشکلات آن‌ها جزو وظایف استانداری است، اظهار کرد:



تبریز جوان/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرمانداران موظف به تشکیل کارگروه اشتغال هستند، گفت: مدیران در برابر مردم، مسئول هستند و باید به وظایف خود عمل کنند.

تراب محمدی در کارگروه اشتغال استان با تأکید بر اینکه هماهنگی بین دستگاه‌ها و رسیدگی به مشکلات آن‌ها جزو وظایف استانداری است، اظهار کرد: تسهیلات اشتغال، حمایتی است و باید بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها هماهنگی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه نباید با تغییر دولت تعللی در وظایف دستگاه‌ها به وجود بیاید، افزود: معیشت مردم از اشتغال حاصل می‌شود و دولت و مسئولان با سلایق و روش‌های مختلف به این مسئله مهم توجه کنند.

وی ادامه داد: فرمانداران در شهرستان‌ها موظف به تشکیل کارگروه اشتغال و تنظیم بازار هستند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی مطرح کرد: در حوزه اشتغال فارغ‌التحصیلان باید مطالعه و برنامه‌ریزی جدی شود تا سهم آن‌ها از اشتغال افزایش یابد.

وی اذعان کرد: ۵۰ درصد سهم اشتغال متعلق به زنان و بانوان است و به اشتغال این قشر مهم در جامعه باید اهمیت داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در این جلسه گفت: تبریز جوان اشتغال و درصد تحقق در امتیاز بخشی به استان‌ها مؤثر و مهم است، اما از نسبت اشتغال به تفکیک جنسیت نیز نباید غافل شد، چرا که در استان تبریز جوان اشتغال مردان ۶۷ و زنان ۳۳ درصد است که از میانگین کشوری پایین‌تر بوده و لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط تناسب اشتغال بانوان را رعایت کنند.

به گزارش تبریز جوان، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمد کلامی اضافه کرد: صرف درصد تحقق اشتغال، مهم نیست و باید به دستگاه‌های متولی برای تبریز جوان و سهم اشتغال تذکر داد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php