کد خبر : 29667
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 4:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لیونل مسی و عصبانیت از بی مهری به سوارز! :: تبریز جوان بسته هستند

لیونل مسی و عصبانیت از بی مهری به سوارز! :: تبریز جوان

لیونل مسی و عصبانیت از بی مهری به سوارز! :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۷۰۴۲۸۶/۴۲ زمان: ۰۲:۴۹   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ بازدید: ۱۲,۵۹۱ رفتار بد با لوییس سوارز، مهاجم باتجربه بارسلونا از عوامل اصلی ناراحتی های لیونل مسی است. به گزارش “تبریز جوان”، موندو دیپورتیوو مدعی شد یکی از دلایل اصلی ناراحتی مسی رفتار باشگاه با سوارز بوده است و حالا به



کد خبر: ۱۷۰۴۲۸۶/۴۲

زمان: ۰۲:۴۹  
۱۳۹۹/۰۶/۰۵

بازدید: ۱۲,۵۹۱



رفتار بد با لوییس سوارز، مهاجم باتجربه بارسلونا از عوامل اصلی ناراحتی های لیونل مسی است.

به گزارش “تبریز جوان”، موندو دیپورتیوو مدعی شد یکی از دلایل اصلی ناراحتی مسی رفتار باشگاه با سوارز بوده است و حالا به نظر مهاجم اوروگوئه ای قصد انتقام دارد. بی شک اولین تصمیم مهم رونالد کومان بعد از حضور نیمکت بارسلونا وداع با سومین گلزن تاریخ این باشگاه و قطعیت جدایی لوییس سوارز بود. سرمربی هلندی به این بازیکن در تماسی کوتاه اطلاع داده فصل بعد جایی در برنامه های بلوگرانا ندارد و بهتر است زودتر به فکر یافتن تیمی برای سال آینده باشد. این سبک جدایی به مذاق لوییس سوارز خوش نیامده و این مهاجم گلزن را ناراحت کرده است.  

 

 

جانلوکا دی مارتزیو در گزارشی مدعی شد مهاجم ۳۴ ساله بارسلونا یک سال دیگر با این تیم قرارداد داشته و نمی خواهد از حقوق ۲۵ میلیون یورویی سال بعد خود بگذرد. در واقع او از بارسا درخواست غرامت خواهد کرد و این ضربه بزرگی در این شرایط به باشگاه اسپانیایی خواهد بود. در ساعات اخیر اخبار زیادی در مورد جدایی لیونل مسی عنوان شده و موضع سوارز مشکل را دو چندان خواهد کرد.

 

در حال حاضر تیم هایی چون پاری سن ژرمن و آژاکس برای خرید لوییس سوارز اقدام کرده اند، اما پرداخت دستمزد او قطعا در توان باشگاه هلندی نیست و باید دید پی اس جی چه موضعی در مقابل درخواست سنگین سوارز خواهد داشت. اما به نظر می رسد در صورت عدم پیدا شدن مشتری مناسب، لوییس سوارز حاضر به مصالحه با باشگاه و گذشتن از این رقم برای فسخ قرارداد نخواهد بود. رئال مادرید مدت هاست مشکلی مشابه با گرت بیل دارد و ستاره ولزی نیز سکونشینی را به توافق و جدایی از رئال مادرید ترجیح می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php