کد خبر : 78384
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 21:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عاقبت نافرجام زمین‌خواری در تبریز؛ قلع و قمع ۲ ویلای غیرمجاز بسته هستند

عاقبت نافرجام زمین‌خواری در تبریز؛ قلع و قمع ۲ ویلای غیرمجاز

عاقبت نافرجام زمین‌خواری در تبریز؛ قلع و قمع ۲ ویلای غیرمجاز

به گزارش تبریز جوان، سعید پورحیدری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز ۲ دستگاه ویلا که به‌صورت غیرقانونی داخل اراضی ملی احداث گردیده بود با حضور عوامل انتظامی و نماینده دادستان قلع و قمع شد. رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز، گفت: مقابله با پدیده شوم زمین‌خواری از مطالبات


به گزارش تبریز جوان، سعید پورحیدری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز ۲ دستگاه ویلا که به‌صورت غیرقانونی داخل اراضی ملی احداث گردیده بود با حضور عوامل انتظامی و نماینده دادستان قلع و قمع شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز، گفت: مقابله با پدیده شوم زمین‌خواری از مطالبات به حق مردم و از اولویت برنامه‌ای کاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی در جهت صیانت از انفال عمومی و حفظ حقوق بیت‌المال است.  
 
سعید پورحیدری افزود: هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و منابع طبیعی مصداق بارز زمین‌خواری بوده و جرم تلقی می‌گردد که به عنوان خط قرمز ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز محسوب می‌شود و مجرمان تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.  
 
وی همچنین ضمن اشاره به رصد اراضی ملی و انفال عمومی با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای و هوایی، تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف و زمین‌خواری، زمین‌خواران، متصرفان و متخلفان اراضی ملی با اشد مجازات توسط دستگاه قضاء مواجه خواهند شد.

پایان پیام/۶۰۰۰۱/س




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php