کد خبر : 80641
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 15:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صادرات از مالیات بر ارزش افزوده معاف است بسته هستند

صادرات از مالیات بر ارزش افزوده معاف است

صادرات از مالیات بر ارزش افزوده معاف است

به گزارش تبریز جوان، محمدجعفر عظمایی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور بازگشت مالیات بر ارزش افزوده صادرات مقرر شده است در کمیته ای متشکل از نمایندگانی از استانداری، امور مالیاتی، اداره کل صمت و انجمن‌های تخصصی مربوطه راهکارهای تخصصی بررسی شود. وی با بیان این که شورای گفتگوی اتاق بازرگانی


به گزارش تبریز جوان، محمدجعفر عظمایی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور بازگشت مالیات بر ارزش افزوده صادرات مقرر شده است در کمیته ای متشکل از نمایندگانی از استانداری، امور مالیاتی، اداره کل صمت و انجمن‌های تخصصی مربوطه راهکارهای تخصصی بررسی شود.

وی با بیان این که شورای گفتگوی اتاق بازرگانی پارلمان بخش خصوصی است، گفت: با توجه به ترکیب اعضا و نهادهای بخش خصوصی و دولتی همچنین مصوبات قانونی که در این جلسه انجام می شود تمام اعضا و دستگاه های اجرایی مکلف به اجرای این موارد هستند و تا حصول نتیجه این موارد از سوی مقامات ارشد استان پیگیری می شود.

عظمایی با اشاره به موضوع اخذ مالیات از واحدهای اقتصادی فعال در استان تاکید کرد: تمام واحدهای صنعتی و فعالان اقتصادی استان خود را موظف و مکلف به رعایت قانون در زمینه پرداخت مالیات می دانند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی همچنین در خصوص راهکارهای تامین آب پایدار برای مصارف صنعتی افزود: برخی از فعالان اقتصادی دغدغه‌هایی در زمینه تامین آب مورد نیاز در بخش صنعت دارند که این مسائل به صورت علمی‌تر بررسی و در قالب کمیته تخصصی پیگیری می شود.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php