کد خبر : 11150
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 14:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سفر ۲۰۰ کیلومتری ۳۰هزار هوادار درسدنی! :: تبریز جوان بسته هستند

سفر ۲۰۰ کیلومتری ۳۰هزار هوادار درسدنی! :: تبریز جوان

سفر ۲۰۰ کیلومتری ۳۰هزار هوادار درسدنی! :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۴۶۷۸۱/۵۰ زمان: ۱۳:۴۰   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ بازدید: ۴,۸۹۸ هوادارانی که تیم‌شان را هرگز تنها نمی‌گذارند سی هزار نفر از هواداران دینامو درسدن که دیشب برای حمایت از تیم‌شان در جام حذفی آلمان به برلین سفر کردند آماری جالب و خیره‌کننده به نام خود ثبت کردند. به گزارش “تبریز جوان”،



کد خبر: ۱۶۴۶۷۸۱/۵۰

زمان: ۱۳:۴۰  
۱۳۹۸/۰۸/۰۹

بازدید: ۴,۸۹۸


هوادارانی که تیم‌شان را هرگز تنها نمی‌گذارند

سی هزار نفر از هواداران دینامو درسدن که دیشب برای حمایت از تیم‌شان در جام حذفی آلمان به برلین سفر کردند آماری جالب و خیره‌کننده به نام خود ثبت کردند.

به گزارش “تبریز جوان”، هواداران باشگاه آلمانی دینام درسدن دیشب و در جریان دیدار تیم محبوب‌شان با هرتا برلین در جام حذفی آلمان آماری جالب از خود به جا گذاشتند تا نشان دهند یکی از پرشورترین و وفادارترین هواداران فوتبال هستند.

 

 

درحالیکه دینامو درسدن که در لیگ دسته دومی بوندس‌لیگا۲ آلمان حضور دارد دیشب در خانه هرتا برلین، در جام حذفی این کشور مهمان برلینی‌ها بود ۳۰هزار نفر از هواداران درسدن مسافت ۲۰۰ کیلومتری درسدن تا برلین را طی کردند تا شاهد دیدار تیم‌شان باشند. آن هم نه برای فینال جام حذفی بلکه برای مسابقه‌ای در مرحله دوم این رقابتها.

 

هفتاد هزار نفری که در استادیوم المپیک برلین جمع شده بودند تا بازی دو تیم را تماشا کنند شاهد یک بازی پر فراز و نشیب و پرهیجان بودند. بازی در وقتهای قانونی با نتیجه ۳-۳ به پایان رسید ولی در ضربات پنالتی هرتا با نتیجه ۵-۴ پیروز شد تا هواداران پرتعداد درسدن با ناراحتی مسافت ۲۰۰ کیلومتری برلین تا درسدن را بازگشته و به خانه‌هایشان برسند.

 

 

هواداران دینامو به غیر از بازی دیشب هم آمار خیره‌کننده‌ای دارند. آنها در فصل جاری با اینکه استادیوم خانگی‌شان ظرفیت ۳۲هزار نفر را دارد میانگین حضور تماشاچی در هر بازی ۲۸هزار نفر را ثبت کرده‌اند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php