کد خبر : 25615
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1399 - 17:15
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سامانه ارتباط مردمی مانع حضور نمایندگان مجلس در مناطق نشود بسته هستند

سامانه ارتباط مردمی مانع حضور نمایندگان مجلس در مناطق نشود

سامانه ارتباط مردمی مانع حضور نمایندگان مجلس در مناطق نشود

سومین نشست مجمع نمایندگان استان تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه به ریاست حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رییس سنی مجلس و با حضور محمدباقر قالیباف رییس این نهاد برگزار شد. علی خضریان سخنگو مجمع نمایندگان استان تهران روز دوشنبه درباره این نشست به خبرنگار پارلمانی تبریز جوان گفت: در این نشست مقرر شد



سومین نشست مجمع نمایندگان استان تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه به ریاست حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رییس سنی مجلس و با حضور محمدباقر قالیباف رییس این نهاد برگزار شد.

علی خضریان سخنگو مجمع نمایندگان استان تهران روز دوشنبه درباره این نشست به خبرنگار پارلمانی تبریز جوان گفت: در این نشست مقرر شد سامانه ارتباط مردمی مانع حضور نمایندگان در محلات و مناطق مختلف شهر نشود. از این رو مقرر شد نمایندگان با یک برنامه مشخص در مساجد هر منطقه با رویکرد مسجد محوری برای ارتباط با مردم و شنیدن مشکلات آنها حضور یابند.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران گفت: پس از سخنان خارج از دستور تعدادی از نمایندگان حاضر، در ابتدا نمایندگان گزارشی درخصوص بازدید روز گذشته از مناطق شهر ری، فشافویه و حسن آباد ارائه کردند و مقرر شد در رابطه با رفع مشکلات رویت شده، بحث و بررسی‌هایی صورت گیرد.

خضریان با اعلام تشکیل کارگروه مطالعات اراضی و املاک تهران، افزود: برای شناخت بیشتر نمایندگان با موضوعات کلان، پنهان و آشکار شهر تهران، جلسه‌ای با حضور محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی برای بررسی آسیب‌های اجتماعی، محیط زیستی و عمرانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تصویب طراحی سامانه‌ای برای ارتباط مردمی از دیگر موارد بحث شده در این مجمع بود، اظهارداشت: پس از حل مسائل زیربنایی ایجاد این سامانه به سرعت آغاز به کار خواهد کرد تا کاری ماندگار برای مجمع نمایندگان استان در دوره‌های دیگر مجلس هم باشد. همچنین این موضوع می‌تواند الگویی برای تمامی استان‌های کشور محسوب شود تا مردم به راحتی مسائل و مشکلات خود را با نمایندگان در میان بگذارند.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم همچنین افزود: در این نشست مقرر شد، نمایندگان مجمع استان تهران در کنار بازدید و برنامه‌های خارج از مجلس، جلسات رسمی مجمع را هر ۱۵ روز یکبار بعد از نماز مغرب و عشاء در روزهای دوشنبه برگزار کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php