کد خبر : 74401
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 - 11:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سارق خانه باغ‌های شهرستان تبریز دستگیر شد بسته هستند

سارق خانه باغ‌های شهرستان تبریز دستگیر شد

سارق خانه باغ‌های شهرستان تبریز دستگیر شد

به گزارش تبریز جوان، رمضان اللهوردیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی چند روز گذشته با اعلام گزارش‌هایی از چند مورد سرقت از باغ و خانه باغ‌ها در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. وی بیان داشت: با اتمام تحقیقات مقدماتی و تخصصی مأموران کلانتری ۲۸


به گزارش تبریز جوان، رمضان اللهوردیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی چند روز گذشته با اعلام گزارش‌هایی از چند مورد سرقت از باغ و خانه باغ‌ها در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: با اتمام تحقیقات مقدماتی و تخصصی مأموران کلانتری ۲۸ قراملک سرانجام سارق  مورد نظر که از مجرمان ‌حرفه‌ای و سابقه‌دار بود شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تبریز خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های فنی پلیس با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده سارق مذکور به ده فقره سرقت  از خانه باغ های شهرستان تبریز اعتراف کرد.

اللهوردیان با تاکید بر استفاده از وسایل ایمنی مناسب در حفاظت و حراست از اماکن عمومی و خصوصی از سوی شهروندان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

پایان پیام/س




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php