کد خبر : 80043
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 23:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی توسط بسیج سازندگی آذربایجان شرقی بسته هستند

ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی توسط بسیج سازندگی آذربایجان شرقی

ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی توسط بسیج سازندگی آذربایجان شرقی

به گزارش تبریز جوان، اصغر عباسقلی زاده در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در میدان صبحگاه سپاه عاشورا، اظهار کرد: جهادگران همیشه خالصانه در هر عرصه ای نیاز بوده وارد میدان شده و نقش آفرینی کردند. فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به کار ارزشمند جهادگران در عرصه های مختلف و نقش آفرینی آن ها، اظهارداشت: افتخار


به گزارش تبریز جوان، اصغر عباسقلی زاده در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در میدان صبحگاه سپاه عاشورا، اظهار کرد: جهادگران همیشه خالصانه در هر عرصه ای نیاز بوده وارد میدان شده و نقش آفرینی کردند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به کار ارزشمند جهادگران در عرصه های مختلف و نقش آفرینی آن ها، اظهارداشت: افتخار جهادگران لبخند رضایت رهبر انقلاب از کار جهادی این بسیجیان است.

وی اجرای رزمایش کمک مومنانه، تهیه بسته های معیشتی، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، تهیه جهیزیه و دهها کار خیر دیگر را از اقدامات جهادی بسیجیان جهادگر عنوان کرد.

فرمانده سپاه عاشورا به امضای تفاهم نامه با آبفا در راستای جهاد آبرسانی به روستاهای محروم، کمیته امداد و بهزیستی در ساخت مسکن مددجویی، شرکت عمران شهر جدید سهند برای مشارکت در ساخت منازل نهضت ملی مسکن را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی و مشارکت جهادگران برشمرد.

عباسقلی زاده اضافه کرد: در راستای ساخت یک هزار واحد مسکن برای نیازمندان بسیج سازندگی تفاهم نامه ای با کمیته امداد و بهزیستی امضا کرده که تاکنون ۴۰۰ واحد آن آماده و باقی نیز تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: در راستای آبرسانی به روستاها در حوزه کشاورزی و آب شرب نییز تفاهم نامه هایی با آبفا و جهاد کشاورزی امضا شده است که اقدامات خوبی انجام شده و با مشارکت گروه های جهادی ۸۵ درصد پیشرفت داشته است.

عباسقلی زاده گفت: در خصوص تامین مسکن ملی نیز تفاهم نامه با شرکت عمران امضا شده که طی آن ساخت بالغ بر دوهزار و ۵۰۰ واحد مسکن را بسیج سازندگی با همکاری جهادگران عهده دار شده است.

رزمایش جهادگران فاطمی ۳ صبح امروز با حضور جهادگرات سپاه عاشورا در میدان صبحگاه سپاه آذربایجان شرقی برگزار و در آن از جهادگران نمونه تجلیل شد.

در پایان نیز جهادگران عرصه های مختلف سپاه عاشورا رژه رفتند.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php