کد خبر : 21475
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1399 - 14:23
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای زانتی: لائوتارو در اینترمیلان ماندگار است :: تبریز جوان بسته هستند

زانتی: لائوتارو در اینترمیلان ماندگار است :: تبریز جوان

زانتی: لائوتارو در اینترمیلان ماندگار است :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۷۷۸۶۰/۵۰ زمان: ۱۳:۴۵   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ بازدید: ۸۸۶ خاویر زانتی نایب‌رئیس باشگاه اینترمیلان می‌گوید لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی به رغم تلاشهای بارسلونا برای جذب او در اینتر خواهد ماند. به گزارش “تبریز جوان”، خاویر زانتی، اسطوره باشگاه اینتر و نایب‌رئیس این باشگاه می‌گوید با وجود ابراز تمایل



کد خبر: ۱۶۷۷۸۶۰/۵۰

زمان: ۱۳:۴۵  
۱۳۹۹/۰۱/۲۳

بازدید: ۸۸۶



خاویر زانتی نایب‌رئیس باشگاه اینترمیلان می‌گوید لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی به رغم تلاشهای بارسلونا برای جذب او در اینتر خواهد ماند.

به گزارش “تبریز جوان”، خاویر زانتی، اسطوره باشگاه اینتر و نایب‌رئیس این باشگاه می‌گوید با وجود ابراز تمایل و تلاشهای بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی نراتزوری، لائوتارو در اینتر ماندگار خواهد شد.

 

 

از مدتی پیش شایعات زیادی درباره انتقال لائوتارو به بارسا در پایان فصل مطرح شده و گفته می‌شود بارسلونا برای ترغیب او برایش دستمزدی به تبریز جوان ۱۰ میلیون یورو در سال در نظر گرفته است. اما زانتی، که این روزها نایب‌رئیس باشگاه اینتر است می‌گوید اطمینان دارد که لائوتارو که از او به عنوان یکی از مهم‌ترین بازیکنان باشگاه یاد می‌کند، در اینتر ماندگار خواهد بود.

 

زانتی در این باره گفت:” من تا جایی که می‌دانم لائوتارو در اینتر راضی است و خودش را اینتری می‌داند. ما به او باور داریم و من معتقدم آینده او در اینتر خواهد بود”.

 

با اینحال زانتی می‌گوید ایکاردی، دیگر ستاره اینتر که در حال حاضر به صورت قرضی در پاری سن ژرمن بازی می‌کند در بازگشت به اینتر، به احتمال زیاد در این تیم ماندگار نخواهد بود. زانتی در پاسخ به سوالی درباره آینده ایکاردی گفت:” نمی‌دانم. بعید می‌دانم او ماندگار باشد”.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php