کد خبر : 79968
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402 - 11:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای راهکار افزایش بودجه صداوسیما با هدف کم شدن تبلیغات بی‌تاثیر بوده‌است بسته هستند

راهکار افزایش بودجه صداوسیما با هدف کم شدن تبلیغات بی‌تاثیر بوده‌است

راهکار افزایش بودجه صداوسیما با هدف کم شدن تبلیغات بی‌تاثیر بوده‌است

تهران- تبریز جوان- مرکز پژوهشهای مجلس اعلام کرد: عموم درآمد سازمان صدا و سیما، ناشی از پخش تبلیغات بازرگانی است و با افزایش بودجه سازمان صداوسیما، درآمدزایی این سازمان از محل تبلیغات بازرگانی کاهش پیدا نمی کند و راهکار افزایش بیشتر بودجه با هدف کم شدن تبلیغات بی‌تأثیر بوده است.




تهران- تبریز جوان- مرکز پژوهشهای مجلس اعلام کرد: عموم درآمد سازمان صدا و سیما، ناشی از پخش تبلیغات بازرگانی است و با افزایش بودجه سازمان صداوسیما، درآمدزایی این سازمان از محل تبلیغات بازرگانی کاهش پیدا نمی کند و راهکار افزایش بیشتر بودجه با هدف کم شدن تبلیغات بی‌تأثیر بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php