کد خبر : 69928
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401 - 16:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دستگیری قاتل فراری بعد از قتل همسر در هریس بسته هستند

دستگیری قاتل فراری بعد از قتل همسر در هریس

دستگیری قاتل فراری بعد از قتل همسر در هریس

به گزارش تبریز جوان از هریس،  غلامحسین زاهد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در بخش خواجه شهرستان هریس، تیم مجربی از پلیس آگاهی به همراه ماموران انتظامی بخش خواجه برای بررسی و کشف حقیقت موضوع به محل اعزام و موضوع را در


به گزارش تبریز جوان از هریس،  غلامحسین زاهد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در بخش خواجه شهرستان هریس، تیم مجربی از پلیس آگاهی به همراه ماموران انتظامی بخش خواجه برای بررسی و کشف حقیقت موضوع به محل اعزام و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی وقایع مربوط به قتل، مشخص شد که اختلافات خانوادگی منجر به نزاع و درگیری شده و قاتل  همسر خود را بر اثر ضربات چاقو  مضروب که به علت شدت جراحات فوت کرده و قاتل نیز به یکی از شهرستان‌های همجوار  متواری شده است.

 زاهد تشریح کرد:مأموران، قاتل را در کمتر از ۵ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات منسجم و هدفمند دستگیر کردند که در تحقیقات به‌عمل آمده متهم به قتل همسرش اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان هریس خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و  از آن طریق روانه زندان شد.

پایان پیام/س




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php