کد خبر : 100112
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 - 1:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توقیف دستگاه‌های غیرمجاز حفاری در اهر بسته هستند

توقیف دستگاه‌های غیرمجاز حفاری در اهر

توقیف دستگاه‌های غیرمجاز حفاری در اهر

تبریز جوان/آذربایجان شرقی سرپرست امور منابع آب شهرستان اهر از توقیف دستگاه‌های حفاری غیرمجاز در اراضی روستای گرنگاه این شهرستان خبر داد.  وحید حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی گزارش مردمی مبنی بر حفر ۲حلقه چاه نیمه عمیق غیرمجاز توسط ۲دستگاه حفار غیرمجاز در اراضی روستای گرنگاه، اقدامات لازم برای اخذ دستور مقام



تبریز جوان/آذربایجان شرقی سرپرست امور منابع آب شهرستان اهر از توقیف دستگاه‌های حفاری غیرمجاز در اراضی روستای گرنگاه این شهرستان خبر داد. 

وحید حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی گزارش مردمی مبنی بر حفر ۲حلقه چاه نیمه عمیق غیرمجاز توسط ۲دستگاه حفار غیرمجاز در اراضی روستای گرنگاه، اقدامات لازم برای اخذ دستور مقام قضایی و همراهی عوامل نیروهای انتظامی به‌عمل آمده و عملیات حفاری در داخل ۲باغ روستا، متوقف شد و دستگاه‌های حفاری جهت طی مراحل قانونی به پارکینگ ناجا هدایت شد. 

به گزارش تبریز جوان، وی در ادامه ضمن قدردانی مردم در اطلاع‌رسانی به موقع تخلفات حوزه منابع آب و همراهی عوامل قضایی و انتظامی گفت: برخورد بدون اغماض و قاطع با کارفرمایان و حفر کنندگان چاه‌های غیرمجاز و برداشت های بدون مجوز در دستور کار امور آب است. 

وی همچنین افزود: گشت‌های امور منابع آب شهرستان اهر به صورت شبانه‌روز در حال رصد مسائل مرتبط با منابع آب این شهرستان هستند.

سرپرست منابع آب منطقه‌ای اهر خاطرنشان کرد: منابع آب امانتی است که باید با قناعت بهره‌برداری شده و به آیندگان تحویل داده شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php