کد خبر : 98011
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 - 18:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری دوره مربیگری سطح یک ملی اسکواش در تبریز بسته هستند

برگزاری دوره مربیگری سطح یک ملی اسکواش در تبریز

برگزاری دوره مربیگری سطح یک ملی اسکواش در تبریز

به گزارش روز شنبه تبریز جوان، نخستین دوره مربیگری سطح یک ملی اسکواش با حضور ۱۸ شرکت کننده از استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی و یزد به میزبانی تبریز برگزار شد. رئیس هیات اسکواش آذربایجان شرقی گفت: هیات اسکواش آذربایجان شرقی در نظر دارد بعد از افتتاح کورت های جدید



به گزارش روز شنبه تبریز جوان، نخستین دوره مربیگری سطح یک ملی اسکواش با حضور ۱۸ شرکت کننده از استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی و یزد به میزبانی تبریز برگزار شد.

رئیس هیات اسکواش آذربایجان شرقی گفت: هیات اسکواش آذربایجان شرقی در نظر دارد بعد از افتتاح کورت های جدید ائل گولی میزبان رویدادهای ملی و بین المللی اسکواش و دوره های مربیگری و داوری نیز باشد.

محمد حسین حسن زاده افزود: این نخستین دوره مربیگری در آذربایجان شرقی است که تلاش می کنیم در نیمه دوم امسال نیز سطح ۲ مربیگری را در تبریز برگزار کنیم.

به گزارش تبریز جوان، در این دوره که با حضور کتابفروش دبیر فدراسیون اسکواش ایران برگزار شد، محمدحسین جعفری کاپیتان اسبق تیم ملی اسکواش ایران از استان یزد مسئولیت تدریس به شرکت کنندگان را برعهده داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php