کد خبر : 29361
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 - 19:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بازتاب خبر جدایی احتمالی مسی در ایتالیا (عکس) :: تبریز جوان بسته هستند

بازتاب خبر جدایی احتمالی مسی در ایتالیا (عکس) :: تبریز جوان

بازتاب خبر جدایی احتمالی مسی در ایتالیا (عکس) :: تبریز جوان

به گزارش “تبریز جوان”، لیونل مسی روز گذشته در ملاقات با رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا به او گفت که برای ادامه کار در این باشگاه تردید دارد و در حال حاضر خودش را خارج از بارسا تصور می کند.  انتشار این خبر در رسانه های اسپانیا، بازتاب جهانی گسترده ای داشت. به خصوص در

به گزارش “تبریز جوان”، لیونل مسی روز گذشته در ملاقات با رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا به او گفت که برای ادامه کار در این باشگاه تردید دارد و در حال حاضر خودش را خارج از بارسا تصور می کند. 

انتشار این خبر در رسانه های اسپانیا، بازتاب جهانی گسترده ای داشت. به خصوص در ایتالیا حالا امیدواری های بیشتری برای در اختیار گرفتن فوق ستاره آرژانتینی ایجاد شده است.

 

گاتزتا دلو اسپورت اخیرا خبر از خرید خانه از سوی لیونل مسی و پدرش در میلان و نزدیک به باشگاه اینتر داده بود و پس از شکست ۸-۲ بارسا از بایرن نیز گمانه زنی ها در مورد احتمال بالای جدایی مسی از بارسا و انتقال او به اینتر در این نشریه مطرح شد.

از شب گذشته و پس از مشخص شدن اینکه لیونل مسی در مورد ادامه کار در بارسا تردیدهایی جدی دارد، خوشحالی بی حد و حصر ایتالیایی ها را به دنبال داشته است. اگر در نهایت مسی راهی اینتر شود، حضور تومان او و رونالدو در سری آ، لیگ ایتالیا را جذاب تر از گذشته خواهد کرد.

 

گاتزتا امروز و در روز بازی فینال لیگ اروپا بین اینتر و سویا تیتر زده:« اینتر، جام و مسی»….. مسی خودش را خارج از بارسا می بیند و حالا توپ در زمین ژانگ(مالک اینتر) است.

 

 

 

 

کوریره دلو اسپورت دیگر نشریه ورزشی معتبر ایتالیا هم به این اتفاق واکنش نشان داده است:« مسی بارسا را ترساند»

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php