کد خبر : 77018
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 - 0:14
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ایجاد یک معاونت جدید در استانداری آذربایجان شرقی بسته هستند

ایجاد یک معاونت جدید در استانداری آذربایجان شرقی

ایجاد یک معاونت جدید در استانداری آذربایجان شرقی

به گزارش تبریز جوان، با پیگیری های استاندار آذربایجان شرقی و موافقت شورای امنیت کشور، معاونت جدیدی با عنوان «معاونت امنیتی و انتظامی» در ساختار مدیریت ارشد استان ایجاد شد.  این معاونت از «معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی» استانداری آذربایجان شرقی منفک شده و استانداری پس از این دارای دو معاونت «سیاسی و اجتماعی» و «معاونت


به گزارش تبریز جوان، با پیگیری های استاندار آذربایجان شرقی و موافقت شورای امنیت کشور، معاونت جدیدی با عنوان «معاونت امنیتی و انتظامی» در ساختار مدیریت ارشد استان ایجاد شد. 

این معاونت از «معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی» استانداری آذربایجان شرقی منفک شده و استانداری پس از این دارای دو معاونت «سیاسی و اجتماعی» و «معاونت امنیتی و انتظامی» جدا از هم خواهد بود. 

تراب محمدی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی و جعفر رزمی معاون انتظامی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی فعالیت خواهند کرد.

انجام این مهم در دولت سیزدهم، با توجه به موقعیت جغرافیایی-سیاسی ممتاز آذربایجان شرقی، مزیت نسبی مهمی برای آن محسوب می شود. 

گفتنی است که پیش از این نیز استان هایی مانند خراسان رضوی، قم و فارس دارای معاونت هایی با نام «معاونت زوار» در ساختار استانداری بوده اند. 

همچنین استانداری های استان های مرزی از قبیل آذربایجان غربی، کردستان و سیستان و بلوچستان نیز دارای «معاونت امنیتی و انتظامی» هستند.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php