کد خبر : 26796
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1399 - 6:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انتقاد معزّی از فیک نیوزها درباره جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا بسته هستند

انتقاد معزّی از فیک نیوزها درباره جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا

انتقاد معزّی از فیک نیوزها درباره جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا

در یادداشت توییتری روز سه‌شنبه «علیرضا معزّی» آمده است: ‏دیروز جلسه‌ شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا با نخستین حضور رئیس ‎مجلس یازدهم و رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه‌ پارلمان برگزار شد. جلسه‌ای امیدبخش که تصویر سزاواری از نقشه‌ راه رهبری برای تعامل قوا ارائه داد. ‏«برآیند و برون‌داد پنجاه و یکمین جلسه‌ هماهنگی اقتصادی


در یادداشت توییتری روز سه‌شنبه «علیرضا معزّی» آمده است: ‏دیروز جلسه‌ شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا با نخستین حضور رئیس ‎مجلس یازدهم و رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه‌ پارلمان برگزار شد. جلسه‌ای امیدبخش که تصویر سزاواری از نقشه‌ راه رهبری برای تعامل قوا ارائه داد.

‏«برآیند و برون‌داد پنجاه و یکمین جلسه‌ هماهنگی اقتصادی قوا، اراده‌ آشکار برای هم‌افزایی قوا در مقابل دشواری‌های تحمیلی به کشور بود؛ آن‌چنان‌که ادبیات همدلانه و رویکرد تعاملی سران قوا نسبتی با جو زدگی‌ها، مجادلات و حاشیه‌سازی‌های بیرونی نداشت.»

معزّی در ادامه این توییت افزوده است: ‏دور از انتظار نبود که خالقان فضاسازی‌های رسانه‌ای که هر روز خبری جعلی را روی خط می‌فرستادند، این بار هم داستان‌سرایی کنند و خلاقانه دیالوگ بنویسند. متأسفانه در این روزها که سلامت مردم در تهدید کروناست، روان جامعه نیز از ‎فیک نیوزها آرامش ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php