کد خبر : 100243
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 19:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امنیت زیرساخت توسعه کشور است بسته هستند

امنیت زیرساخت توسعه کشور است

امنیت زیرساخت توسعه کشور است

تبریز جوان/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی تأمین امنیت را زیرساخت اساسی پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد. تراب محمدی امروز در جلسه تکریم و معارفه سرپرستان معاونت امنیتی و انتظامی استانداری اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای امنیت فراهم باشد، در تمام حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی موفق خواهیم شد. وی افزود: همکاران



تبریز جوان/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی تأمین امنیت را زیرساخت اساسی پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد.

تراب محمدی امروز در جلسه تکریم و معارفه سرپرستان معاونت امنیتی و انتظامی استانداری اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای امنیت فراهم باشد، در تمام حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی موفق خواهیم شد.

وی افزود: همکاران معاونت امنیتی و انتظامی استانداری همواره در شرایط حساس بادقت تمام و به موقع پای‌ کار بودند.

وی ادامه داد: معاونت امنیتی و انتظامی بعد از تفکیک از معاونت سیاسی به دلیل تشکیل کارگروه پیشگیری از سرقت و مبارزه با قاچاق کالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 سرپرست استانداری آذربایجان شرقی مطرح کرد: هماهنگی با دستگاه‌های ذی‌ربط در استان جهت برقراری امنیت در استان به‌ویژه حوادث سال ۱۴۰۱ و اعتراضات کارگری، صنفی و انتخابات از اهم اقدامات همکاران معاونت امنیتی و انتظامی استانداری است که جای تشکر و قدردانی دارد.

جعفر رزمی، سرپرست پیشین معاونت امنیتی و انتظامی پیشین استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه به تشریح اهم فعالیت‌ها و عملکرد این معاونت در دوران تصدی خویش پرداخت و زحمات همکارانش تشکر کرد.

مدیرکل حراست و سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری نیز در این جلسه، هدف اصلی دین مبین اسلام را تربیت انسان صالح و حکومت صالحین عنوان کرد و گفت که حکومت صالح باتربیت انسان صالح برقرار خواهد شد.

مهراب داوری بیان کرد: اگر تلاش و فعالت کارگزاران خالصانه و برای رضای خدا باشد، به‌طور قطع اعتلای مجموعه را در پی خواهد داشت و این اعتلا با صداقت، صراحت و صمیمیت عوامل مجموعه فراهم خواهد شد.

به گزارش تبریز جوان، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این آیین از زحمات جعفر رزمی، تقدیر و مهراب داوری با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php