کد خبر : 46205
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 17:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش ۶۷ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان‌شرقی بسته هستند

افزایش ۶۷ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان‌شرقی

افزایش ۶۷ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان‌شرقی

به گزارش تبریز جوان، علی صفایی‌فرد اظهار داشت: در فروردین امسال ۷۰ نفر به علت حوادث ناشی از تصادفات رانندگی در استان آذربایجان‌شرقی جان خود را از دست دادند این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد کشته‌ها ۴۲ نفر بود، حدود ۶۷ درصد افزایش داشته است. وی افزود: از مجموع


به گزارش تبریز جوان، علی صفایی‌فرد اظهار داشت: در فروردین امسال ۷۰ نفر به علت حوادث ناشی از تصادفات رانندگی در استان آذربایجان‌شرقی جان خود را از دست دادند این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد کشته‌ها ۴۲ نفر بود، حدود ۶۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت ۵۷ نفر مرد و ۱۳ نفر زن بودند که هرکدام به ترتیب ۵۰ و ۲۲۵ درصد افزایش یافته است.

صفایی‌فرد گفت: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت به ترتیب با ۴۴ فوتی در جاده‌های برون‌شهری و روستایی، ۱۹ نفر در مسیرهای درون شهری، یک نفر در جاده‌های خارج از استان و نامعلوم و سایر راه‌ها گزارش شده است همچنین در طی  این مدت دو نفر از این تعداد نیز خارج از حریم جاده (موارد غیرترافیکی) و سه نفر نیز با فاصله بیش از ۳۰ روز از زمان تصادف فوت کرده است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۷/س


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php