کد خبر : 33780
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1399 - 13:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای احتمال مجازات رونالدو به دلیل نقض پروتکل کرونا :: تبریز جوان بسته هستند

احتمال مجازات رونالدو به دلیل نقض پروتکل کرونا :: تبریز جوان

احتمال مجازات رونالدو به دلیل نقض پروتکل کرونا :: تبریز جوان

به گزارش “تبریز جوان”، وینچنزو اسپادافورا وزیر ورزش ایتالیا می‌گوید تحقیقات از کریستیانو رونالدو درباره ادعای نقض پروتکل‌های کرونا توسط او آغاز شده است. این تحقیقات به زمانی برمی گردد که ماه گذشته میلادی پاسخ تست کرونای رونالدو مثبت شد. بعد از آن ادعاهایی مطرح شد که رونالدو با وجود این تست مثبت پروتکل‌های کرونا

به گزارش “تبریز جوان”، وینچنزو اسپادافورا وزیر ورزش ایتالیا می‌گوید تحقیقات از کریستیانو رونالدو درباره ادعای نقض پروتکل‌های کرونا توسط او آغاز شده است. این تحقیقات به زمانی برمی گردد که ماه گذشته میلادی پاسخ تست کرونای رونالدو مثبت شد. بعد از آن ادعاهایی مطرح شد که رونالدو با وجود این تست مثبت پروتکل‌های کرونا در ایتالیا را نقض کرده است.

 

 

در میانه وقفه مسابقات باشگاهی و شرکت بازیکنان در بازی‌های ملی رونالدو بعد از حضور در بازی‌های پرتغال مقابل اسپانیا و فرانسه با مثبت شدن تست کرونای خود مواجه شد و در بازی بعدی پرتغال مقابل سوئد شرکت نکرد. رونالدو مستقیماً وارد قرنطینه شد.

 

رونالدو بازی بعدی یوونتوس مقابل دیناموکیف را هم از دست داد و یک روز بعد تست بعدی او هم مثبت شد. به همین علت رونالدو دیشب در دیدار یوونتوس مقابل هلاس ورونا هم غایب بود. او باید پیش از دیدار بعدی یوونتوس مقابل بارسلونا، ۲۴ ساعت قبل از شروع مسابقه یک تست کرونای دیگر بدهد تا مشخص شود آیا می‌تواند در این بازی به مصاف مسی و یارانش برود یا نه.

 

اما با توجه به صحبتهای وزیر ورزش ایتالیا رونالدو حالا ممکن است به دلیل نقض پروتکل‌های قرنطینه با مجازات روبرو شود. گفته می‌شود او بدون توجه به پروتکل‌ها اردوی تیم ملی پرتغال را ترک کرده و با هواپیمای شخصی اش به تورین بازگشته و این نقض قوانین بوده است.

 

 

وزیر ورزش ایتالیا در این باره گفت: ” کریستیانو به پروتکل‌ها احترام نگذاشت و دادستان کل ایتالیا برای اثبات این ادعا تحقیقات را آغاز کرده”.

 

اسپادافورا در ادامه گفت: ” این ویروس به ما یاد داده که هیچ استثنایی در کار نیست. افراد زیادی سعی کرده اند تا حد ممکن پروتکل‌ها را رعایت کنند ولی در نهایت تنها راه حل در خانه ماندن است. من با تمام احترامی که برای رونالدو قائلم در این باره با او صحبت نکرده ام. او در پروازش به تورین پروتکل‌ها را نقض کرده و تحقیقات دیگری هم توسط دادستان تورین در این باره در جریان است”.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php