کد خبر : 51642
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1400 - 12:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آغاز واکسیناسیون دانشجویان / زمان واکسیناسیون متولدین سال ۱۳۵۷ به قبل در آذربایجان‌شرقی فرا رسید بسته هستند

آغاز واکسیناسیون دانشجویان / زمان واکسیناسیون متولدین سال ۱۳۵۷ به قبل در آذربایجان‌شرقی فرا رسید

آغاز واکسیناسیون دانشجویان / زمان واکسیناسیون متولدین سال ۱۳۵۷ به قبل در آذربایجان‌شرقی فرا رسید

سیمین خیاط‌زاده امروز در گفت‌وگو با تبریز جوان اظهار داشت: مجوز تزریق واکسن به افراد متولدین سال ۱۳۵۷ به قبل در  شهرها و  متولدین ۱۳۶۵ به قبل در روستاهای  آذربایجان شرقی صادر شده است. وی همچنین افزود: تمام دانشجویان دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی نیز با در درست داشتن کارت ملی و دانشجویی نسبت به تزریق واکسن اقدام


سیمین خیاط‌زاده امروز در گفت‌وگو با تبریز جوان اظهار داشت: مجوز تزریق واکسن به افراد متولدین سال ۱۳۵۷ به قبل در  شهرها و  متولدین ۱۳۶۵ به قبل در روستاهای  آذربایجان شرقی صادر شده است.

وی همچنین افزود: تمام دانشجویان دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی نیز با در درست داشتن کارت ملی و دانشجویی نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

خیاط زاده با بیان اینکه تاکنون حدود یک‌میلیون و۴۷۵ هزار دُز واکسن کرونا در آذربایجان‌شرقی تزریق شده است، گفت: از این تبریز جوان ۹۵۶ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کرونا نوبت اول بوده و بقیه نوبت دوم بوده و این واکسن با ثبت و تزریق هر لحظه در حال افزایش است.

وی تصریح کرد: در طول ۲۴ ساعت از  چهار هزار و ۳۰ نمونه گرفته شده، نتایج تست ابتلا به کرونای بیش از یک‌هزار و ۳۸۰ نفر مثبت شده است.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php