کد خبر : 7502
تاریخ انتشار : جمعه 15 شهریور 1398 - 3:02
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۳۵ توزیع کننده مواد و معتاد در مراغه دستگیر و جمع‌آوری شدند بسته هستند

۳۵ توزیع کننده مواد و معتاد در مراغه دستگیر و جمع‌آوری شدند

۳۵ توزیع کننده مواد و معتاد در مراغه دستگیر و جمع‌آوری شدند

رضا اصلانی‌فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مراغه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت چندین خرده فروش مواد مخدر در برخی محلات شهری، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی قرار گرفت. وی ادامه داد: پلیس در عملیاتی هوشمندانه و


رضا اصلانی‌فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مراغه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت چندین خرده فروش مواد مخدر در برخی محلات شهری، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پلیس در عملیاتی هوشمندانه و غافلگیرکننده، ۳۱ معتاد را از سطح شهر جمع آوری و چهار سوداگر مرگ را نیز دستگیر و از آنان مقدار یک کیلو و ۹۴۰ گرم انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف مواد افیونی کشف و ضبط کرد.

اصلانی‌فر اضافه کرد: معتادان جمع‌آوری شده تحویل مراکز بازپروری و سوداگران مرگ نیز با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شدند.

وی با بیان اینکه مبارزه قاطع با سوداگران مرگ اولویت پلیس در تامین امنیت اجتماعی است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.
 

انتهای پیام/۶۰۰۰۷

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php