کد خبر : 11630
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 23:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کاندروا: البته که بازی ایتالیا- آلمان را در خاطر دارم :: تبریز جوان بسته هستند

کاندروا: البته که بازی ایتالیا- آلمان را در خاطر دارم :: تبریز جوان

کاندروا: البته که بازی ایتالیا- آلمان را در خاطر دارم :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۴۷۸۵۹/۴۲ زمان: ۲۲:۴۱   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ بازدید: ۲,۳۳۲ آنتونیو کاندورا، ستاره ایتالیایی اینتر معتقد است این تیم زیر نظر آنتونیو کونته پیشرفت کرده است.   به گزارش “تبریز جوان”، در تابستان اخباری در مورد احتمال جدایی آنتونیو کاندروا از اینتر شنیده می شد، اما وی در نهایت در



کد خبر: ۱۶۴۷۸۵۹/۴۲

زمان: ۲۲:۴۱  
۱۳۹۸/۰۸/۱۳

بازدید: ۲,۳۳۲



آنتونیو کاندورا، ستاره ایتالیایی اینتر معتقد است این تیم زیر نظر آنتونیو کونته پیشرفت کرده است.

 

به گزارش “تبریز جوان”، در تابستان اخباری در مورد احتمال جدایی آنتونیو کاندروا از اینتر شنیده می شد، اما وی در نهایت در این تیم ماندنی شد و حالا در فصل جدید تبدیل به یکی از مهره های کلیدی آنتونیو کونته نیز شده است. در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا شب در لیگ قهرمانان مقابل دورتموند، آنتونیو کاندروا به پیشرفت تیمش در فصل جدید اشاره داشته است.

 

 

آنتونیو کاندورا گفت: “البته که بازی ایتالیا مقابل آلمان در جام جهانی ۲۰۰۶ در این ورزشگاه را به خاطر می آورم. من کمی بیشتر از ۱۸ سال داشتم و با دوستانم در تعطیلات بودم، بازی را با هم تماشا کردیم و آن دیدار یکی از بهترین احساساتی بود که به عنوان یک ایتالیایی آن را تجربه کردیم. ما در آن شب هیجان بی نظیری را در کنار یکدیگر تجربه کردیم.

 

رشد کردن تحت نظر کونته؟ امسال داستان دیگری در مقایسه با سال های گذشته رقم خورده است. سرمربی جدید به ما کمک کرده است که قدم بزرگی در افزایش کیفیت بازی های خود در خانه و خارج از خانه برداریم. ما هم در تمرین و هم در مسابقات سخت تلاش می کنیم. ما باید این کار را ادامه دهیم، باید از فرامین کونته پیروی کنیم، زیرا او می خواهد ما را به سمت جلو هدایت کند.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php