کد خبر : 18678
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 13:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای چرا از منادی ترسیده اند؟ بسته هستند

چرا از منادی ترسیده اند؟

چرا از منادی ترسیده اند؟

آنقدر این گزاره قطعی شده است که دیگر نیازی به توضیح بیشتر نیست که نهاد سیاست در کشور بی اعتبار شده است. منظور از سیاست همین دسته بندی های کاذبی است که دهها سال سرنوشت ملت مظلوم ایران را علاوه بر تحریم ها با ظلم های مضاعفی هم مواجه نموده است. جناح بازی هایی که

آنقدر این گزاره قطعی شده است که دیگر نیازی به توضیح بیشتر نیست که نهاد سیاست در کشور بی اعتبار شده است. منظور از سیاست همین دسته بندی های کاذبی است که دهها سال سرنوشت ملت مظلوم ایران را علاوه بر تحریم ها با ظلم های مضاعفی هم مواجه نموده است. جناح بازی هایی که دعواهای زرگری آنها  هیچ ثمره ای برای ملت نداشته و تنها مشکلات آنها را افزایش داده است . چرا که بموقع رانت و فساد در کنار هم قرار گرفته اند و کار را به اینجا کشانده اند. بله، این باندهای قدرت ، که هر دو آنها ذیل نفوذ پدرخوانده ها اداره می شوند از بی اعتمادی وحشتناک خود در میان مردم چنان بر آشفته اند که می ترسند نتیجه انتخابات دوم اسفند آنها را مفتضح تر نماید. آنها می دانند که هر صدای مخالف را باید در نطفه خفه کنند . آنها می دانند که دیگر حرف سیاسی آنها برای مردم و در نزد آنها اعتباری ندارد ، لذا برای پیروزی در انتخابات مجلس تبریز ، دست به انتحار سیاسی زده اند . آنها  که از هیچ عقابی نمی ترسند ، آشفته وار ، شروع به تخریب کاندیداهای مستقل نموده اند. در میان این کاندیداها ، موج تخریب ها علیه منادی بسیار بیش از حد تصور است . توضیح دادم که چرا باید امثال  منادی تخریب میشد اما باید این نکته را هم اضافه نماییم که ترس آنها از منادی یک دلیل دیگر هم دارد که نباید از خاطرها دور بماند . منادی با موج عظیم  حمایت های، مردمی که از جناح بازی ها و سیاسی بازی ها متنفر شده اند ،  مواجه شده است . میزان آرای او که هیچ پشت و پناهی جز مردم ندارد ، بالا تخمین زده میشود و تقریبا به صورت قطع رای اول انتخابات این دوره این حوزه انتخابیه هست. از این روی پدرخوانده ها تخریب منادی را در دستور کار قرار داده اند تا بلکه بتوانند با کاستن از آرای منادی ، شکست خود در جلب اعتماد مردم را پوشش دهند.

بله منادی باید تخریب شود چون سایه او بر روی کوتاه قدان سیاسی بزرگی می کند.
آنها می ترسند مردم با رای بالای خود به منادی یک نه بزرگ به چپ و راست مفتضح بگویند.
همین دلایل است که  آنها را فرسنگ ها فرسنگ از اخلاق و انسانیت دور می نماید تا براحتی بتوانند کثیف ترین اتهامات بی پایه و اساس را حوالی منادی کنند.
باید به این قوم مفتضح خاطرنشان ساخت ، آنکه در رقابت ، اخلاق را باخته است،به هیچ وجه موفقیت کسب نکرده است ، هر چند به ظاهر پیروزی نصیبش شده باشد.
در پایان باید گفت رقابتی که در آن باعث شکستن حرمت دیگران است دیگر رقابت نیست ، گناه است ….
به قلم حامد محجل فعال رسانه و تحلیلگر مسائل سیاسی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php