کد خبر : 24746
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 خرداد 1399 - 16:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیروزی مقابل بارسا به من انگیزه مضاعف می دهد :: تبریز جوان بسته هستند

پیروزی مقابل بارسا به من انگیزه مضاعف می دهد :: تبریز جوان

پیروزی مقابل بارسا به من انگیزه مضاعف می دهد :: تبریز جوان

به گزارش “تبریز جوان”، سرخیو رگیلون فصل قبل و در دوران حضور سانتیاگو سولاری و جولن لوپتگی تبدیل به مدافع ثابت رئال مادرید در جناح چپ شد و مارسلوی نامدار را نیمکت نشین کرد اما با بازگشت زین الدین زیدان دوباره شرایط مانند گذشته شد و در نهایت تابستان گذشته با قراردادی یک ساله و قرضی راهی

به گزارش “تبریز جوان”، سرخیو رگیلون فصل قبل و در دوران حضور سانتیاگو سولاری و جولن لوپتگی تبدیل به مدافع ثابت رئال مادرید در جناح چپ شد و مارسلوی نامدار را نیمکت نشین کرد اما با بازگشت زین الدین زیدان دوباره شرایط مانند گذشته شد و در نهایت تابستان گذشته با قراردادی یک ساله و قرضی راهی سویا شد.

 

 

 

 

او در سویا بازیکن ثابت این تیم است و توانسته بازی های خوبی به نمایش بگذارد. رگیلون برای بازی فردای سویا برابر بارسا نیز انگیزه بالایی دارد.

او سه بار برابر بارسا به میدان رفته و هر سه بار شکست خورده است؛ دو بار با پیراهن رئال و یک بار هم با پیراهن سویا.

 

 

 

 

رگیلون در آستانه بازی با بارسلونا به آاس گفت:« در دوران قرنطینه توانسته بودم خودم را روی فرم نگه دارم و پس از یک ماه تمرین، شرایطم بهتر نیز شد. مقابل بتیس همه چیز برایم خوب تمام شد و توانستم اعتماد به نفسم را دوباره به دست بیاورم. این دومین فصل حضورم در لالیگاست و در حال لذت بردن از این چالش هستم. بازی برابر بارسا برای من چیز دیگری است و پیروزی بر این تیم به من انگیزه مضاعف می دهد. درست است که سه بار برابر بارسا شکست خورده ام ولی اطمینان دارم که این بار می توانم پیروزی را تجربه کنم. بارسا حریفی سخت است ولی ما هم آماده ایم.»

 

 

 

 

قهرمان لالیگا:« ما چندان شانس قهرمانی نداریم و طبیعتا دوست دارم رئال قهرمان شود و نه بارسلونا. اینجا در سویا کسب سهمیه را هدف قرار داده ایم و در نهایت امیدوارم هواداران را خوشحال کنیم.»

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php