کد خبر : 18932
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 - 11:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای وزیر خارجه عراق بر تقویت همکاری ها با عربستان تاکید کرد بسته هستند

وزیر خارجه عراق بر تقویت همکاری ها با عربستان تاکید کرد

وزیر خارجه عراق بر تقویت همکاری ها با عربستان تاکید کرد

وزارت امور خارجه عراق با انتشار بیانیه ای در این باره نوشت که الحکیم در دیدار با همتای سعودی خود در مورد ساز و کارهای تقویت روابط میان دو کشور و راه های فعال سازی همکاری در زمینه های مختلف از جمله در بخش های سیاسی و اقتصادی و همچنین ساخت مناطق صنعتی، اتصال برق و شرکت های سرمایه گذاری



وزارت امور خارجه عراق با انتشار بیانیه ای در این باره نوشت که الحکیم در دیدار با همتای سعودی خود در مورد ساز و کارهای تقویت روابط میان دو کشور و راه های فعال سازی همکاری در زمینه های مختلف از جمله در بخش های سیاسی و اقتصادی و همچنین ساخت مناطق صنعتی، اتصال برق و شرکت های سرمایه گذاری با هم گفت و گو کردند.
دو طرف در این دیدار در مورد ابتکار عمل عراق در دعوت از وزیران امور خارجه کشورهای همسایه برای دیدار و مشورت به منظور تکمیل موفقیت نشست پارلمان های عرب در عراق که توسط محمد الحلبوسی رئیس مجلس عراق درخواست شده بود ، گفت و گو و تبادل نظر کردند.
همچنین طرفین در مورد برخی موضوع های دارای اهمیت برای هر بغداد و ریاض از جمله معامله قرن، امنیت خلیج فارس و ناوبری دریایی بحث و تبادل نظر کردند.
وزرات خارجه عراق در ادامه بیانیه خود تاکید کرد که فیصل بن فرحان آل سعود وزیر خارجه عربستان سعودی نیز تمایل کشورش را برای پیشبرد توافق نامه های امضا شده میان دو کشور ابراز کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php