کد خبر : 25313
تاریخ انتشار : جمعه 6 تیر 1399 - 13:36
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای واکنش صلاح به قهرمانی لیورپول: تشکر از هواداران :: تبریز جوان بسته هستند

واکنش صلاح به قهرمانی لیورپول: تشکر از هواداران :: تبریز جوان

واکنش صلاح به قهرمانی لیورپول: تشکر از هواداران :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۹۱۸۷۶/۵۰ زمان: ۱۰:۵۴   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ بازدید: ۴,۰۸۷ محمد صلاح ستاره مصری لیورپول بعد از قطعی شدن قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس از هواداران لیورپول تشکر و قدردانی کرد. به گزارش “تبریز جوان”، بعد از آنکه پیروزی ۲-۱ چلسی مقابل منچسترسیتی در بازی دیشب دو



کد خبر: ۱۶۹۱۸۷۶/۵۰

زمان: ۱۰:۵۴  
۱۳۹۹/۰۴/۰۶

بازدید: ۴,۰۸۷



محمد صلاح ستاره مصری لیورپول بعد از قطعی شدن قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس از هواداران لیورپول تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش “تبریز جوان”، بعد از آنکه پیروزی ۲-۱ چلسی مقابل منچسترسیتی در بازی دیشب دو تیم، قهرمانی لیورپول را در فصل جاری لیگ برتر قطعی کرد، محمد صلاح ستاره مصری قرمزها خیلی زود به این قهرمانی واکنش نشان داد و از هواداران لیورپول تشکر و قدردانی کرد.

 

 

صلاح در توییتر خود با انتشار پستی ضمن تشکر از هواداران نوشت:” بله. حس خیلی خوبی است. می‌خواهم از همه هواداران‌ان که از گوشه و کنار دنیا ما را تماشا می‌کنند تشکر کنم. شما این قهرمانی را برای ما ممکن کردید و من امیدوارم بتوانیم به شاد کردن شما، شادی‌ای که استحقاقش را دارید ادامه دهیم. آنها حالا دیگر ما را باور خواهند کرد”. صلاح همین توییت را با انتشار پستی دیگر و به زبان عربی هم منتشر کرد.

 

 

 

لیورپول فصل گذشته هم قهرمان چمپیونزلیگ شده و با اختلافی اندک قهرمانی در انگلیس را به منچسترسیتی و پپ گواردیولا واگذار کرده بود. قرمزها امسال از ۳۱ بازی خود در لیگ برتر تا اینجا ۲۸ بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. شاگردان کلوپ تا اینجای فصل تنها یک شکست در لیگ برتر داشته‌اند و هفت بازی مانده به پایان فصل قهرمانی‌شان را قطعی کرده‌اند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php