کد خبر : 8387
تاریخ انتشار : جمعه 29 شهریور 1398 - 21:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای والورده: امسال هم به لئو مسی استراحت خواهم داد :: تبریز جوان بسته هستند

والورده: امسال هم به لئو مسی استراحت خواهم داد :: تبریز جوان

والورده: امسال هم به لئو مسی استراحت خواهم داد :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۳۷۹۷۷/۴۲ زمان: ۲۰:۴۳   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ بازدید: ۱,۶۴۲ ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا ابراز امیدواری کرد روند ناکامی های خارج از خانه تیمش پایان گیرد. به گزارش “تبریز جوان”، بارسلونا این فصل در خارج از خانه خود در لالیگا یک بار مغلوب بیلبائو شده و یک بار نیز مقابل




کد خبر: ۱۶۳۷۹۷۷/۴۲

زمان: ۲۰:۴۳  
۱۳۹۸/۰۶/۲۹

بازدید: ۱,۶۴۲



ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا ابراز امیدواری کرد روند ناکامی های خارج از خانه تیمش پایان گیرد.

به گزارش “تبریز جوان”، بارسلونا این فصل در خارج از خانه خود در لالیگا یک بار مغلوب بیلبائو شده و یک بار نیز مقابل اوساسونا به تساوی دست یافته است. والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل گرانادا ضمن تمجید از شرایط حریف مدعی شد آنها به دنبال تغییر این روند هستند.

 

دیدار مقابل گرانادا: “ما در خارج از خانه نتایج خوبی نمی گیریم و در ادامه فصل این روند برای ما هزینه بر است. بارسلونا در دیداری که پامپلونا نیز پشت سر گذاشت نتوانستیم پیروز شود و ما می خواهیم این روند را تغییر دهیم. برای قهرمان شدن باید در چنین دیدارهایی به سه امتیاز دست یافت و ما نمی توانیم شکست بخوریم. ما مجبور به کسب پیروزی مقابل گرانا هستیم زیرا در دو دیدار قبلی خود برنده نشده ایم.

 

 

گرانادا فصل خوبی را آغاز می کند و بازیکنان جدید این تیم خطرناک هستند. سعی می کنند شما را تحت فشار قرار دهند  و روند حرکتی خوبی در زمین دارند که این نتیجه کار و تلاش خوب آنها است. گرانادا تیمی است که به شما اجازه نمی دهد بازی خود را ارائه دهید و می خواهد در میدان ابتکار عمل را در دست بگیرد و همیشه در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک حرکت استراتژیک است.”

 

شرایط لیونل مسی: “او در دیدار مقابل دورتموند کمی مشکل داشت و بی تحرک بود، اما امیدوارم در دقایق و دیدارهای بعدی مسی بتواند برای ما موثر واقع شود. سال گذشته در برخی بازی ها به مسی مانند سایر بازیکنان استراحت دادم و امسال نیز قطعا همین اتفاق می افتد، زیرا با تعداد بازی های زیادی که داریم این امر اجتناب ناپذیر است.”

 

عملکرد آنتوان گریزمان تا اینجای فصل: “او می تواند در پست های زیادی بازی کند. گریزمان هنگام دفاع به مرکز زمین می آید و در هنگام حمله کردن به عمق رفته و ضربه نهایی را می زند. امیدوارم  هماهنگی او با مسی و لوییس سوارز افزایش پیدا کند.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php