کد خبر : 22790
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 10:34
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هیچ باشگاه انگلیسی با زمین بی‌طرف موافق نیست :: تبریز جوان بسته هستند

هیچ باشگاه انگلیسی با زمین بی‌طرف موافق نیست :: تبریز جوان

هیچ باشگاه انگلیسی با زمین بی‌طرف موافق نیست :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۸۳۳۰۵/۵۰ زمان: ۱۰:۲۵   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ بازدید: ۲۲۳ رئیس سازمان لیگ برتر انگلیس می‌گوید تمامی باشگاه‌های انگلیسی با برگزاری مسابقات در زمین بی‌طرف مخالف هستند و خواهان بازی در استادیوم‌های خودشان هستند. به گزارش “تبریز جوان”، ریچارد مسترز، مدیر اجرایی ارشد سازمان لیگ برتر انگلیس می‌گوید تمامی



کد خبر: ۱۶۸۳۳۰۵/۵۰

زمان: ۱۰:۲۵  
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

بازدید: ۲۲۳



رئیس سازمان لیگ برتر انگلیس می‌گوید تمامی باشگاه‌های انگلیسی با برگزاری مسابقات در زمین بی‌طرف مخالف هستند و خواهان بازی در استادیوم‌های خودشان هستند.

به گزارش “تبریز جوان”، ریچارد مسترز، مدیر اجرایی ارشد سازمان لیگ برتر انگلیس می‌گوید تمامی باشگاه‌های حاضر در این لیگ با برگزاری بازی‌هایشان در زمین‌های بی‌طرف، در زمان شروع مجدد این فصل، مخالف هستند و ترجیح می‌دهند در زمین‌های خودشان به میدان بروند.

 

 

برنامه فعلی لیگ برتر برای برگزاری مسابقات در تعداد محدودی زمین بی‌طرف، با مخالفت شدید باشگاه‌ها مواجه شده و هواداران و کارشناسان درباره آن به دو دسته تقسیم شده‌اند. البته گفته می‌شود لیگ برتر قصد دارد از دولت انگلیس بخواهد که از تصمیم خود در این باره کوتاه بیاید. رئیس لیگ برتر می‌گوید مذاکراتی در این باره بین مقامات مسئول در جریان است.

 

رئیس لیگ برتر انگلیس در گفتگو با روزنامه میرر گفت:” باید دوباره تاکید کنم که همه ترجیح می‌دهند بازی‌هایشان را در زمین خودشان یا زمین حریف برگزار کنند تا در ورزشگاه‌های بی‌طرف. البته برخی باشگاهها بیشتر با این مساله مخالف هستند و بعضی کمتر”.

 

 

مسترز در ادامه گفت:” در حال حاضر مذاکراتی در این باره جریان دارد و ما از زمان شروع اپیدمی کووید۱۹ با مقامات مسئول در حال مذاکره و دیالوگ هستیم تا ببینیم شرایطی که می‌توان با ایجاد آنها لیگ برتر را دوباره از سر گرفت کدام است”.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php