کد خبر : 19249
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 - 0:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای منتفی شدن انتقال به رئال، دلیل افت داوید دخیا است :: تبریز جوان بسته هستند

منتفی شدن انتقال به رئال، دلیل افت داوید دخیا است :: تبریز جوان

منتفی شدن انتقال به رئال، دلیل افت داوید دخیا است :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۷۱۹۵۵/۵۲ زمان: ۲۳:۲۰   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ بازدید: ۷,۴۵۱ پیتر اشمایکل: پیتر اشمایکل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، یکی از دلایل افت داوید دخیا را منتفی شدن انتقال او در سالهای گذشته به رئال مادرید تلقی می‌کند. به گزارش “تبریز جوان”، منچستر یونایتد روز گذشته در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته



کد خبر: ۱۶۷۱۹۵۵/۵۲

زمان: ۲۳:۲۰  
۱۳۹۸/۱۲/۱۲

بازدید: ۷,۴۵۱


پیتر اشمایکل:

پیتر اشمایکل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، یکی از دلایل افت داوید دخیا را منتفی شدن انتقال او در سالهای گذشته به رئال مادرید تلقی می‌کند.

به گزارش “تبریز جوان”، منچستر یونایتد روز گذشته در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس مهمان اورتون بود و در نهایت با نتیجه ۱-۱ در مقابل این تیم متوقف شد. تک گل اورتون در بازی دیروز توسط کالورت لوین و روی اشتباه مرگبار داوید دخیا به ثمر رسید. دروازه بان اسپانیایی بعد از نگه داشتن توپ سعی در ارسال آن به میانه های زمین را داشت اما ضربه او به لوین برخورد کرد تا دروازه شیاطین سرخ به شکل عجیبی باز شود.

 

دروازه بان سابق و افسانه‌ای باشگاه منچستر یونایتد یعنی پیتر اشمایکل درباره اشتباه داوید دخیا گفت: ” مشکل اصلی عدم تمرکز است. در مورد باشگاه‌های بزرگ شما نمی توانید با هدیه دادن چنین گل هایی به حریف، به قهرمانی دست پیدا کنید.

 

در هفت بازی، ۷ اشتباه که منجر به از دست دادن امتیاز ها شده است. این آمار برای یک باشگاه سطح بالا بسیار زیاد است. این چیزی است که داوید دخیا باید آن را بداند و این که تمرکز بیشتری داشته باشد.”

 

 

 

اشمایکل در ادامه گفت: ” من فکر می‌کنم که ناکامی در رفتن به رئال مادرید، احساس اینکه در اینجا گرفتار شده و باید تیم را مجدداً بازسازی کند و عدم اطمینان در دفاع از دیگر دلایل افت داوید دخیا است اما با توجه به تجربه اش فکر می‌کنم که او می‌تواند اوضاع را آرام کند.”

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php