کد خبر : 14477
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1398 - 15:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای معضل فعالیت‌ اتوبوس‌های غیرقانونی در جابه‌جایی مسافران ترانزینی بسته هستند

معضل فعالیت‌ اتوبوس‌های غیرقانونی در جابه‌جایی مسافران ترانزینی

معضل فعالیت‌ اتوبوس‌های غیرقانونی در جابه‌جایی مسافران ترانزینی

به گزارش تبریز جوان، اروجعلی علیزاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزاد راه تبریز_ ارومیه با طول ۱۵۷ کیلومتر جزو پروژه‌های مهمی می‌باشد که طبق قانون احداث آزادراه باید توسط بخش خصوصی و با مشارکت دولت انجام گیرد. آخرین وضعیت آزادراه تبریز_ ارومیه وی با بیان اینکه برای پروژه آزادراه تبریز به ارومیه شرکت


به گزارش تبریز جوان، اروجعلی علیزاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزاد راه تبریز_ ارومیه با طول ۱۵۷ کیلومتر جزو پروژه‌های مهمی می‌باشد که طبق قانون احداث آزادراه باید توسط بخش خصوصی و با مشارکت دولت انجام گیرد.

آخرین وضعیت آزادراه تبریز_ ارومیه

وی با بیان اینکه برای پروژه آزادراه تبریز به ارومیه شرکت تعاونی ناجا وارد کار شده است، گفت: ۶۰ درصد از این قرارداد توسط بخش خصوصی و ۴۰ درصد توسط دولت تامین می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: تاکنون از سمت ارومیه دو قطعه به طول ۴۰ کیلومتر تا انتهای پل میانگذر و یک قطعه در قالب قطعه چهارم از روستای سرای تا خاصبان به طول ۳۰ کیلومتر زیر ترافیک رفته است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۷ کیلومتر از این پروژه نیز در محدوده تونل که عملیات برای آن هم شروع شده است.

دوربین ثبت تخلف خاموش در آذربایجان‌شرقی نداریم

علیزاده در رابطه با عهدشکنی یک شرکت در خاموش کردن دوربین‌های ثبت تخلفاتی گفت: این یک موضوع کشوری بود و اصلا در تبریز اتفاق نیافتاد که این شرکت طرف قرارداد با وزارت راه و شهرسازی است و به علت برخی حساب و کتاب‌ها مشکلاتی ایجاد کرده بود.

وی اضافه کرد: ۱۲ دوربین در آذربایجان‌شرقی دچار نقص فنی شده بود که بررسی شده و در حال حاضر دوربین خاموش نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص برخی گلایه‌ها از آسفالت‌ریزی در شب، توضیح داد: ایمنی همیشه مقدم بر خود کار است به طوریکه وقتی محلی بار ترافیکی زیاد دارد، جان کارگران و مردم در حین آسفالت‌ریزی در خطر است از این‌رو طبق قانون اجازه آسفالت‌ریزی در شب را نداریم و از مردم خواستاریم تا در این خصوص سعه صدر داشته باشند.

معضل فعالیت‌ اتوبوس‌های غیرقانونی در جابه جایی مسافر ترانزیتی

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تخلف برخی از اتوبوس‌های ترانزیتی گفت: اینکه راننده یا شرکتی تخلف کند باید پاسخگو باشد ولی مشکل اصلی ما این است که برخی شرکت‌های جهانگردی بدون مجوز ما، دست به انعقاد قرارداد با رانندگان می‌کنند و این رانندگان نیز در مرز، انواع تخلفات از جمله قاچاق و یا نرساندن مسافران در ساعت مقرر می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: وقتی قصد سوار با هر وسیله‌ عمومی داریم باید صلاحیت آن را بسنجیم نه اینکه سوار هر نوع وسیله‌ای شویم.

وی در پایان به روشنایی جاده‌ها اشاره کرد و گفت: ما اجازه نداریم در همه جا روشنایی ایجاد کنیم بلکه در سه نقطه مه‌گیر، داخل تونل و پشت پل‌های بزرگ باید روشنایی تامین شود.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/ر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php