کد خبر : 14718
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 آذر 1398 - 17:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای محکومیت پزشک سابق سیتی به دلیل نقض قوانین ضد دوپینگ :: تبریز جوان بسته هستند

محکومیت پزشک سابق سیتی به دلیل نقض قوانین ضد دوپینگ :: تبریز جوان

محکومیت پزشک سابق سیتی به دلیل نقض قوانین ضد دوپینگ :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۵۶۷۷۶/۵۲ زمان: ۱۷:۳۵   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ بازدید: ۲۷۷ دکتر اندرو جانسون که قبلا مشاور پزشکی باشگاه منچسترسیتی بود، حالا به استفاده از موادی که قوانین دوپینگ را نقض می کنند، متهم شده است. به گزارش “تبریز جوان”، دکتر اندرو جانسون متهم شده است که هنگام کار در یک



کد خبر: ۱۶۵۶۷۷۶/۵۲

زمان: ۱۷:۳۵  
۱۳۹۸/۰۹/۲۸

بازدید: ۲۷۷



دکتر اندرو جانسون که قبلا مشاور پزشکی باشگاه منچسترسیتی بود، حالا به استفاده از موادی که قوانین دوپینگ را نقض می کنند، متهم شده است.

به گزارش “تبریز جوان”، دکتر اندرو جانسون متهم شده است که هنگام کار در یک باشگاه کوچک انگلیسی به نام بوری بازیکنان را ترغیب به استفاده از مواد نیروزا کرده است. او در دسامبر ۲۰۱۸ از بازیکنان این تیم کوچک انگلیسی درخواست داشت تا ماده‌ای که حاوی تستسترون بوده است را مصرف کنند.

همچنین مشخص شده که دکتر اندرو جانسون در زمان نقض قوانین دوپینگ در باشگاه منچسترسیتی نیز به عنوان مشاور فعالیت داشته است اما خود او می‌گوید که هرگز در باشگاه منچسترسیتی کارمند تمام وقت نبوده و هنگامی که این باشگاه متوجه اشتباه شده دیگر از این پزشک استفاده نکرده است.

 

 

 

در ماه اکتبر اتحادیه فوتبال انگلیس دکتر جانسون را به نقض قوانین دوربین متهم و او را به نوعی دستگیر کرد. همچنین گفته می شود که اتحادیه فوتبال انگلیس باشگاه باری و منچسترسیتی قصد دارند در این مورد تحقیقات را انجام دهند تا نتایج دقیق پیرامون این قضیه مشخص شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php