کد خبر : 6000
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 - 17:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فساد اقتصادی بازیچه دست دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است بسته هستند

فساد اقتصادی بازیچه دست دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است

فساد اقتصادی بازیچه دست دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است

به گزارش تبریز جوان از سردرود، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، یکی از مصادیق تقوا را تعظیم شعائر الهی دانست و با تبریک یوم الله اکبر عید سعید غدیر اظهار داشت: غدیر یکی از شعائر عظیم دینی و اکمال دین و اتمام


به گزارش تبریز جوان از سردرود، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، یکی از مصادیق تقوا را تعظیم شعائر الهی دانست و با تبریک یوم الله اکبر عید سعید غدیر اظهار داشت: غدیر یکی از شعائر عظیم دینی و اکمال دین و اتمام نعمت الهی برای انسان‌هاست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سردرود با تبیین اهمیت تبلیغ غدیر، آثار فراموش کردن غدیر در تاریخ اسلام را تبدیل حکومت اسلامی به نظام پادشاهی و موروثی دانست.

خطیب جمعه سردرود با تبریک‌ولادت امام هادی(ع) و با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، این روز را به عموم ایثارگران به ویژه آزادگان شهر سردرود تبریک‌گفت. 

جلیلی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به گروه‌های سازندگی، اساس فعالیت گروه‌های جهادی را تقویت بنیه ایمان دانست.

وی افزود: جهاد خدمت‌رسانی بیش از سود به دیگران، سود به خود است چرا که در گروه‌های جهادی فضائل اخلاقی قلب‌ها را صیقل می‌دهد.

جلیلی تصریح کرد:انعکاس هنرمندانه فعالیت‌های جهادی محور دیگر سفارشات رهبر انقلاب است که لازم است با بهره‌گیری از امکانات موجود، این فعالیت‌ها به صورت ویژه منعکس گردد.

امام جمعه سردرود با اشاره به دیدار سخنگوی جنبش انصارالله یمن با مقام معظم رهبری گفت: هر ملتی که اعتقاد به وعده‌های صادق الهی داشته باشد، به پیروزی قطعی خواهد رسید.

جلیلی با اشاره به پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری در طول تاریخ، پیروزی نهایی ملت یمن را قطعی و امید عملی دانست.

امام جمعه سردرود با تقدیر از اقدامات انقلابی رئیس دستگاه قضا اظهار داشت: اقدامات فسادستیزانه باید به صورت پیوسته و مستمر ادامه یابد.

وی افزود: باید ریشه‌های فساد از جمله عدم نظارت کافی و خلاءهای قانونی به سرعت اصلاح‌ گردد.

جلیلی گفت: فساد اقتصادی بازیچه دست دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی و القای ناامیدی است که با رفع قاطع آن برکات انقلاب بیش از پیش نمایان خواهد شد.

جلیلی با اشاره به اعزام رهبر عالیقدر جهان تشیع آیت‌الله زکزاکی به کشور هند جهت درمان ، آن را حاصل‌ مواضع محکم شیعیان در نیجریه و سایر ملل اسلامی دانست.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/ م

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php