کد خبر : 18100
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 بهمن 1398 - 13:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای غول‌کش جدید کوپا‌دل‌ری در انتظار بارسا و رئال :: تبریز جوان بسته هستند

غول‌کش جدید کوپا‌دل‌ری در انتظار بارسا و رئال :: تبریز جوان

غول‌کش جدید کوپا‌دل‌ری در انتظار بارسا و رئال :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۶۶۹۰۵/۵۲ زمان: ۱۳:۰۵   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ بازدید: ۱۰,۶۴۲ تیم دسته اولی میراندس در یک شگفتی دیگر با حذف ویارئال به مرحله نهایی رقابت‌های کوپا‌ دل‌ ری صعود کرد. به گزارش “تبریز جوان”، تیم دسته اولی میراندس کار خود را در رقابت‌های فصل جدید کوپا دل ری با پیروزی



کد خبر: ۱۶۶۶۹۰۵/۵۲

زمان: ۱۳:۰۵  
۱۳۹۸/۱۱/۱۷

بازدید: ۱۰,۶۴۲



تیم دسته اولی میراندس در یک شگفتی دیگر با حذف ویارئال به مرحله نهایی رقابت‌های کوپا‌ دل‌ ری صعود کرد.

به گزارش “تبریز جوان”، تیم دسته اولی میراندس کار خود را در رقابت‌های فصل جدید کوپا دل ری با پیروزی عجیب و غریب و ۵-۴ کروکسو آغاز کرد. این اما آغاز ماجراجویی های حیرت انگیز میراندس در رقابت‌های کوپا‌ دل‌ ری بود.

بعد از پیروزی برابر کروکسو، میراندس در یک بازی جذاب دیگر موفق شد رئال مورسیا را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند. شاهکار تیم دسته اولی اما بعد از پیروزی برابر مورسیا آغاز شد. آن ها در مرحله بعدی رو در روی سلتاویگو قرار گرفتند و موفق شدند با کسب پیروزی ۲-۱ این تیم لالیگایی را از دور رقابت‌ها حذف کنند.

بعد از برد برابر سلتا، میراندس پا به دیدار مرحله یک هشتم نهایی گذاشت و در عین ناباوری موفق شد یکی از بهترین تیم های لالیگا یعنی سویا را شکست دهد. این تیم شگفتی‌ساز شب گذشته نیز در برابر یک تیم لالیگایی دیگر یعنی ویارئال قرار گرفت و موفق شد به شکل شگفت‌انگیزی این تیم را هم حذف کرده به مرحله نهایی رقابت‌های کوپا‌دل‌ری صعود کند.

 

 

 

 

حالا به نظر می رسد که تیم های بزرگی نظیر بارسلونا و رئال مادرید هم در صورت صعود به نیمه نهایی، نباید از برخورد با این تیم دسته اولی خوشحال شوند چرا که آنها نشان دادند که قابلیت مقابله با هر تیمی را دارا هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php