کد خبر : 9408
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1398 - 23:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای طرح زوج و فرد در تبریز از ۱۵ مهر به صورت رسمی اجرا می‌شود/ نیازمند افزایش ۱۰۰ دستگاه دوربین‌ برای کنترل ترافیک تبریز بسته هستند

طرح زوج و فرد در تبریز از ۱۵ مهر به صورت رسمی اجرا می‌شود/ نیازمند افزایش ۱۰۰ دستگاه دوربین‌ برای کنترل ترافیک تبریز

طرح زوج و فرد در تبریز از ۱۵ مهر به صورت رسمی اجرا می‌شود/ نیازمند افزایش ۱۰۰ دستگاه دوربین‌ برای کنترل ترافیک تبریز

به گزارش تبریز جوان، یونس منفرد امروز در جلسه صد و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه برخی نواقص وجود دارد که نیازمند همکاری شهرداری و شورای شهر است، اظهار داشت: ترافیک تنها به مفهوم قفل کردن راه نیست بلکه ترافیک معنی عبور و مرور در راه را می‌دهد. وی مهم‌ترین 


به گزارش تبریز جوان، یونس منفرد امروز در جلسه صد و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه برخی نواقص وجود دارد که نیازمند همکاری شهرداری و شورای شهر است، اظهار داشت: ترافیک تنها به مفهوم قفل کردن راه نیست بلکه ترافیک معنی عبور و مرور در راه را می‌دهد.

وی مهم‌ترین  عامل تصادفات را عامل‌ انسانی‌ دانست که گاها این آمار به ۸۰ درصد نیز می‌رسد‌.

منفرد ‌ادامه داد: برای کنترل ترافیک نیازمند توانمندسازی و آموزش انسانی هستیم که در‌ کشورهای پیشرفته تمام عوامل دخیل در ترافیک در کنار یکدیگر توانمند شده‌اند.

وی اجرای مقررات به عامل‌ انسانی‌ بستگی‌ دارد‌. با تصویب  قانون  جدید راهنمایی و رانندگی در ۱۰ سال گذشته آن را موجب کاهش تخلفات دانست که این قانون نیز نیازمند به‌روزرسانی‌ است.

منفرد با اشاره به تجربیات کشورهای دیگر گفت در یک دهه با آموزش‌های شهروندی تلفات شهری را کاهش داده‌اند.

رئیس راهنمایی‌ و رانندگی استان اضافه کرد: ۳۳ دستگاه در امر‌ کنترل ترافیک دخیل بوده  و باید در زمینه آموزش‌های شهروندی باید با جدیت  تمام عمل کنیم.

برای رسیدن به اهداف اجتماعی نیروی انتظامی به همکاری شهرداری و شورای شهر نیازمندیم

 معاون اجتماعی‌ نیروی انتظامی استان رسیدن به اهداف اجتماعی نیروی انتظامی را نیازمند همکاری شهرداری و شورای شهر دانست.

شعفی نیز با بیان اینکه معاونت اجتماعی برای همکاری شهروندان در جامعه برنامه دارد، گفت: اداره برآورد و مطالعات با همکاری جامعه‌شناسان و روانشناسان مشکلات‌ اجتماعی را بررسی و برای آنها راهکار ارائه  می‌دهند.

معاون اجتماعی‌ نیروی انتظامی استان اضافه کرد: در بحث مشاوره‌های اجتماعی به صورت رایگان برای شهروندان‌ مشاوره  داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در‌ مدارس‌ و دانشگاه‌ها به صورت جدی حضور داریم‌ و آموزش‌های اجتماعی را ارائه می‌دهیم‌، یادآور شد: در زمینه آموزش اجتماعی در فضای مجازی بسترهای مناسبی را ایجاد کرده و فرهنگ‌سازی می‌کنیم‌.

سرهنگ شعفی، نبود محیط و امکانات مناسب شهری برای آموزش و فرهنگ‌سازی برای شهروندان را مشکل معاونت اجتماعی دانسته و بیان داشت: با وجود امکانات می‌توان‌ در زمینه فضای مجازی و تبلیغات محیطی داشت.

وی خاطرنشان کرد: اختلافات خانوادگی،درگیری و اعتیاد و طلاق بیشترین  مشکلات اجتماعی استان است.

معاون اجتماعی‌ نیروی انتظامی استان افزود: در  صورت تامین‌ اعتبار می‌توان  شعبه دوم‌ مشاوره اجتماعی رایگان نیروی انتظامی‌ را در‌ محلات محروم ایجاد کرد .
 

نیروی انتظامی پیشرو در فناوری نوین و کشف جرائم الکترونیکی

معاون‌ فناوری اطلاعات نیروی انتظامی  نیروی انتظامی‌ گفت: در بحث فناوری‌های نوین و کشف جرائم‌ الکترونیکی و هوشمند پیشرو  است. 
 
سرهنگ چهری  با بیان اینکه الکترونیکی کردن اعمال قانون یکی از اقدامات شایسته در راستای ایجاد نظم و امنیت در جامعه است.

وی افزود: از شهرداری تبریز‌ بابت‌ همکاری با نیروی انتظامی‌ تشکر می‌کنیم‌ و نیازمند بهره‌‌مندی از زیرساخت‌های شهرداری در تبریز هستیم.

سرهنگ چهری با بیان اینکه امیدواریم‌ نگرش به پلیس در جامعه تغییر کند،  گفت: مطالبات پلیس را برای تامین اعتبار و غیره  مرتبط‌ نکنند.

وی گفت: ۳۲ نوع خدمت در پلیس +۱۰به مردم ارائه‌ می‌شود که خدمات‌ گذرنامه‌ رتبه نخست را دارد.

چهری با بیان اینکه نیازمند افزایش ۱۰۰ دستگاه دوربین‌ برای کنترل تبریز هستیم،  افزود: در زمینه‌ کنترل سرعت‌سنج‌ باید دوربین‌‌ها را از ۲۰ به ۱۰۰ افزایش دهیم که ۲۰ دستگاه آماده است.

وی اضافه کرد: اگر در ارگانی‌ کم‌کاری وجود داشته باشد، مشکلات به تبریز سرازیر خواهد شد و به این شهر نسبت داده‌ می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php