کد خبر : 11136
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 12:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صفحه اول روزنامه های ورزشی اروپا(عکس) :: تبریز جوان بسته هستند

صفحه اول روزنامه های ورزشی اروپا(عکس) :: تبریز جوان

صفحه اول روزنامه های ورزشی اروپا(عکس) :: تبریز جوان

به گزارش “تبریز جوان”، امروز یعنی ۳۱ اکتبر مصادف با ۹ آبان ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.   مارکا؛ و بالاخره یوویچ مارکا با تیتر “یوویچ تبدیل به بخشی از جشن دیشب شد” به اولین گل رسمی این مهاجم صربستانی برای رئال مادرید اشاره کرده

به گزارش “تبریز جوان”، امروز یعنی ۳۱ اکتبر مصادف با ۹ آبان ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

مارکا؛ و بالاخره یوویچ


مارکا با تیتر “یوویچ تبدیل به بخشی از جشن دیشب شد” به اولین گل رسمی این مهاجم صربستانی برای رئال مادرید اشاره کرده است. رودریگو بازهم جواب اعتماد زیدان را داد. رودریگو به درخشش خود ادامه داد. تونی کروس و کریم بنزما نیز مانند بازی های قبل درخشان ظاهر شدند.

 

تساوی والنسیا و سویا در یک دیدار حساس.

 


آاس؛ شب طوفانی رئال مادرید


آاس با تیتر “مادرید اوج می گیرد” به عملکرد فوق العاده رئال مادرید و پیروزی ۵-۰ این تیم مقابل لگانس اشاره کرده است. یوویچ بالاخره برای رئال مادرید گلزنی کرد و رودریگو نیز به درخشش خود ادامه داد.

 

تساوی والنسیا و سویا؛ سابرینو در دقایق انتهایی ناجی والنسیا شد و این تیم را از شکست نجات داد.

 


موندو؛ توپ طلا حق مسی است


موندو با تیتر “توپ طلا برای مسی” به درخشش این بازیکن در یک سال اخیر اشاره کرده و اظهار داشته که دریافت جایزه توپ طلا کاملاً حق لیونل مسی آرژانتینی است. لیونل مسی عملکرد بهتری نسبت به کریستیانو رونالدو داشته و کاملاً سزاوار دریافت توپ طلا است.

 

شکست سنگین اسپانیول مقابل اتلتیکو بیلبائو و پیروزی پرگل رئال مادرید در برابر لگانس.

 

 


اسپورت؛ غوغای مسی


اسپورت با تیتر “غوغا” به درخشش لیونل مسی طی هفته های اخیر اشاره کرده است. بازی عالی مسی طی هفته های اخیر این بازیکن را در آستانه کسب ششمین توپ طلای خود قرار داده است. لیونل از سال ۲۰۰۸ توانسته هر سال در ضربات ایستگاهی موفق به گلزنی شود. او حالا در این زمینه نیز به یک بازیکن فوق‌العاده تبدیل شده است.

 

 


کوریره دلو اسپورت؛ رونالدو ناجی شد


کوریره با تیتر “پایان خوش” به پیروزی یوونتوس در دقایق انتهایی مقابل جنوا اشاره کرده است. رونالدو در دقایق پایانی یک گل به ثمر رساند که توسط وی آی آر مردود اعلام شد. او اما چند دقیقه بعد یک ضربه پنالتی از حریف گرفت و خودش نیز آن را تبدیل به گل کرد تا یوونتوس راهی صدر جدول شود.

 

دو پیروزی ۴-۰ برای تیم های شهر رم؛ لاتزیو با چهار گل از سد تورینو عبور کرد و رم نیز با نتیجه ۴-۰ اودینزه را شکست داد.

 

یک تساوی ناامید کننده دیگر برای ناپولی.

 

 


توتو اسپورت؛ کریستیانو تا پایان


توتو اسپورت با تیتر “سی آر سون تا پایان” به تلاش کریستیانو رونالدو برای گلزنی تا دقایق انتهایی اشاره کرده است. در دقایق پایانی بازی مقابل جنوا خطای پنالتی روی کریستیانو رونالدو انجام شد و خود او نیز آن را تبدیل به گل کرد.

 

ادامه تیره روزی های تورینو؛ آنها با چهار گل مقابل لاتزیو شکست خوردند.

 

 


اکیپ؛ باز هم شکست مارسی


اکیپ با تیتر “در دام” به دومین شکست متوالی مارسی طی چند روز اخیر اشاره کرده است. شاگردان ویاش بواش در ابتدای هفته مقابل پاری سن ژرمن شکست خورده بودند و دیشب نیز با نتیجه ۲-۱ مغلوب موناکو شدند تا تیره روزی های آنها ادامه داشته باشد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php