کد خبر : 78842
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1402 - 1:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صحبت های ضد و نقیض اخباری در برنامه فوتبال ۳۶۰؛ اشک تمساح بسته هستند

صحبت های ضد و نقیض اخباری در برنامه فوتبال ۳۶۰؛ اشک تمساح

صحبت های ضد و نقیض اخباری در برنامه فوتبال ۳۶۰؛ اشک تمساح

به گزارش پایگاه خبری تبریزجوان، در سال های حضور اخباری در تراکتور این دروازه بان عملکرد خوب و خاطرات خوشی برای هواداران رقم زد و تی تی ها با چشم بستن روی اشتباهات مهلک او حمایت ویژه ای از این بازیکن داشتند. قارتال هواداران تراکتور به واسطه حمایت و پشتیبانی هواداران همواره حرفش را در

به گزارش پایگاه خبری تبریزجوان، در سال های حضور اخباری در تراکتور این دروازه بان عملکرد خوب و خاطرات خوشی برای هواداران رقم زد و تی تی ها با چشم بستن روی اشتباهات مهلک او حمایت ویژه ای از این بازیکن داشتند. قارتال هواداران تراکتور به واسطه حمایت و پشتیبانی هواداران همواره حرفش را در باشگاه بر کرسی می نشاند و حتی بودند بازیکنانی که به خاطر او از تیم کنار گذاشته شدند اما هیچ وقت باشگاه اجازه نداد حرمت و تصویری که هواداران از اخباری داشتند شکسته شود و این باشگاه تراکتور بود که چهره و نقش وی را به عنوان کاپیتان مقتدر و بزرگ تیم حفظ می کرد و برخلاف تصور عده ای، این نام تراکتور بود که به اخباری شخصیت داد و وی را محبوب هواداران کرد.

اکنون نیز علی رغم جدایی این دروازه بان از تراکتور و حاشیه سازی های اخیر وی، این باشگاه تراکتور است که حرمت کاپیتان سابق خود را حفظ می کند و دست به افشاگری نمی زند. هواداران تراکتور اگر می دانستند اخباری چه فشاری در سال های اخیر بر تراکتور وارد کرده و حمایت آن ها روزی ابزار فشار وی بر باشگاه برای افزایش خارج از عرف رقم قراردادش خواهد شد هرگز این کار را نمی کردند.

محمدرضا اخباری پس از حاشیه سازی در صفحه اینستاگرام رسمی باشگاه تراکتور ، در استودیو پایگاه خبری فوتبال۳۶۰ حضور یافت تا درباره جدایی اش از تراکتور گفتگو کند البته چرا عادل فردوسی پور حاضر به گفتگو با اخباری نشد و یکی از مجریان این رسانه با اخباری به گفتگو نشست نشان از کم اهمیت بودن جدایی وی از تراکتور و بی اهمیت بودن این بازیکن برای عادل فردوسی پور  است و طبق روال برنامه هایی که در تهران تولید می شود هدف از تولید این برنامه جلب توجهات با استفاده از حاشیه ها است و اخباری بهترین سوژه برای این روزهای برنامه تولیدی در پایگاه خبری ۳۶۰ بود.

البته موضوعی که در این گفتگو مشخص است حرف های ضد و نقیض اخباری درباره تمدید قراردادش با تراکتور است. وی در بین گفتگویش بارها از درخواست تمدید باشگاه تراکتور با وی اشاره کرد و حتی در بخشی از صحبت های خود اظهار کرد: از سه تیم استقلال، گل گهر و تراکتور پیشنهاد داشته است. وی در بخش دیگری علنا عدم توافق مالی با تراکتور را تایید کرد و عملا عدم تمایل باشگاه تراکتور برای تمدید قرارداد با وی را رد کرد.

وی در قسمتی از صحبت هایش می گوید:  “رقم پیشنهادی من و باشگاه کمتر از اون چیزی بود که تو رسانه ها منتشر شد، یک ماه پیش با مدیرعامل جلسه ای داشتیم که پیشنهاد باشگاه کمتر از ۲۰ میلیارد بود و من گفتم که این رقم خیلی پایین تر از پیشنهاد بقیه تیم هاست، بهم گفتن امسال هیچکس اندازه تو قرار نیست پول بگیره اما خرید جدید که مدیر برنامه‌مون یکیه بیشتر از رقم پیشنهادی باشگاه به من قرارداد بست!”

البته محمدرضا اخباری در این قسمت از صحبت هایش دروغ نمی گوید اما واقعیت را پنهان می کند. وی به این مسئله اشاره نمی کند که بعد از پیشنهاد اولیه،  باشگاه تراکتور رقم پیشنهادیش را افزایش داد و بیشتر از ۲۰ میلیارد کرد اما اخباری بازهم آن را نپذیرفت و این مسئله را هم پنهان می کند، بازیکنی که به تیم اضافه شده در چند روز اخیر به تراکتور پیوسته و مبلغ قرارداد وی برابر با پیشنهاد دوم باشگاه به اخباری است.

وی در گفتگوی خود به این موضوع نیز اشاره می کند که ” اونا اصلا برای موندن من اصراری نداشتن و من این انتظار رو از باشگاه نداشتم. با تراکتور جام حذفی گرفتم، از آسیا صعود کردیم، جلوی سقوط رو گرفتیم و امسال هم سهمیه گرفتیم از لحاظ فنی مشکلی نداشتم. اونا براشون مهم نیست که هوادار چه کسی رو میخواد و محبوب هواداران رو نگه نمیدارن اگه نگه میداشتن که من باید میموندم. خیلی دوست داشتم بمونم و من جوونیم و بهترین سالهای عمرم رو اینجا گذاشتم. از استقلال پیشنهاد داشتم ولی نخواستم ۴۰ میلیون هوادار تراکتور رو ناراحت کنم و به گل گهر رفتم.”

گفتنی است: محمدرضا اخباری چندین هفته قبل از پایان لیگ با باشگاه استقلال  به توافق رسیده بود و تمایلی برای ماندن در تراکتور نداشت و افراد نزدیک به وی همگی اطلاع داشتند که وی از تراکتور جدا خواهد شد اما با حوادثی که در پایان فصل برای سرمربی استقلال اتفاق افتاد و در نهایت منجر به جدایی ساپینتو از استقلال شد  توافق اخباری با استقلال نیز پا درهوا ماند و باشگاه استقلال دیگر تمایلی برای جذب اخباری از خود نشان نداد و این که اخباری اکنون اعلام می کند نخواسته با پیوستن به استقلال ۴۰ میلیون هوادار را ناراحت کند یکی از نکات تعجب برانگیر این گفتگو است.

محمدرضا اخباری در قسمت کلیدی این گفتگو با احساساتی شدن و اشکی که در این برناتمه ریخت این طور وانمود کرد که می خواسته در تراکتور بماند اما عده ای نگذاشتند. در حالی که خود اخباری اذعان داشت باشگاه تراکتوراز چندین ماه قبل خواهان ماندن وی در این تیم بوده است. اما واقعیت این است که  با توجه به متولد شدن فرزند دوم وی و حضور خانواده همسرش در تهران برای مراقبت  بیشتراز همسر و فرزندش  وی  پیشنهاد باشگاه استقلال را پذیرفته بود اما برنامه ای که اخباری برای پیوستن به این تیم داشت  با تغییر سرمربی استقلال  به سرانجام نرسید تا وی موقعیت فوق العاده ای که در تراکتور از هر لحاظ داشت و امکاناتی که  برای او فراهم بود را از دست بدهد و احساساتی شدن اخباری بیشتر برای از دست دادن موقعیتی که داشته و از دست داده است بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php