کد خبر : 4270
تاریخ انتشار : جمعه 28 تیر 1398 - 0:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شرکت ارسان صنعت کفش آقانژاد تندیس واحد نمونه صنعتی در حوزه کفش را دریافت کرد. بسته هستند

شرکت ارسان صنعت کفش آقانژاد تندیس واحد نمونه صنعتی در حوزه کفش را دریافت کرد.

شرکت ارسان صنعت کفش آقانژاد تندیس واحد نمونه صنعتی در حوزه کفش را دریافت کرد.
در همایش بزرگداشت بیستمین سالگرد تاسیس خانه صنعت و معدن و گرامیداشت روز صنعت و معدن با حضور مقامات کشوری و استانی، شرکت ارسان صنعت کفش آقانژاد، تندیس واحد نمونه صنعتی در حوزه کفش را دریافت کرد.

به گزارش تبریزجوان در همایش بزرگداشت بیستمین سالگرد تاسیس خانه صنعت و معدن در محل سالن همایش های بین المللی شهرداری تبریز با حضور مقامات کشوری و استانی، از گروه تولیدی ارسان صنعت کفش آقانژاد به عنوان واحد نمونه صنعتی تجلیل «واحد نمونه صنعتی» به آقای مهندس آقانژاد مدیرعامل جوان و تحصیلکرده شرکت ارسان صنعت کفش آقانژاد اهدا گردید.
بر اساس این گزارش: در مراسم اهدای تندیس های واحد نمونه، دکتر پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دکتر پزشکیان نایب رییس محترم مجلس شورای اسلامی، دکتر مقیمی معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت، دکتر وحدتی رئیس مجمع نمایندگان استان، دکتر ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز، دکتر دبیری رئیس شورای اسلامی شهرستان تبریز و جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین ارشد استانی به میزبانی خانه صنعت و معدن تبریز حضور داشتند.
این گزارش می افزاید: در این همایش علیرضا جباریان فام رئیس اتحادیه کفاشان تبریز و جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعت کفش تبریز نیز حضور داشته و کسب این موفقیت و دریافت تندیس را به ایشان تبریک و تهنیت عرض نمودند.
شایان ذکر است: شرکت ارسان صنعت کفش آقانژاد از برندهای مطرح صنعت کفش تبریز و ایران توانسته با مدیریت خوب مدیرعامل جوان و خوش فکر و تحصیلکرده و تلاش کارکنان تلاشگر خود به این جایگاه دست یابد و امسال برای سومین سال متوالی به عنوان « واحد نمونه صنعتی در حوزه کفش» انتخاب و مورد تجلیل قرار گیرد.
شایان ذکر است؛ تندیس واحد نمونه صنعتی در حوزه کفش از دست دکتر پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی دریافت گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php