کد خبر : 6653
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 شهریور 1398 - 20:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رکوردشکنی کوین دی بروین در تاریخ لیگ برتر :: تبریز جوان بسته هستند

رکوردشکنی کوین دی بروین در تاریخ لیگ برتر :: تبریز جوان

رکوردشکنی کوین دی بروین در تاریخ لیگ برتر :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۳۲۴۷۶/۴۲ زمان: ۲۰:۰۶   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ بازدید: ۶,۷۰۳ کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی امروز در تاریخ لیگ برتر رکورددار شد. به گزارش “تبریز جوان”، بر خلاف فصل گذشته که کوین دی بروین بسیاری از بازی های سیتی را به علت مصدومیت از دست داد، او این فصل




کد خبر: ۱۶۳۲۴۷۶/۴۲

زمان: ۲۰:۰۶  
۱۳۹۸/۰۶/۰۳

بازدید: ۶,۷۰۳



کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی امروز در تاریخ لیگ برتر رکورددار شد.

به گزارش “تبریز جوان”، بر خلاف فصل گذشته که کوین دی بروین بسیاری از بازی های سیتی را به علت مصدومیت از دست داد، او این فصل از همان ابتدا از آمادگی بالایی برخوردار بوده و عملکرد فوق العاده ای در همین ابتدای فصل ارائه داده است.

 

دی بروین امروز و در دقایق ابتدایی دیدار مقابل بورنموث نیز با چاشنی شانس یک پاس گل برای سرخیو آگوئرو ارسال کرد تا به رکوردی فوق العاده در انگلیس دست یابد.

 

کوین دی بروین حالا ۵۰ پاس گل در لیگ برتر ارسال کرده است و در کمترین تعداد بازی تاریخ این رقابت ها (۱۲۳ بازی) به این رکورد رسیده است.  مسوت اوزیل در ۱۴۱ بازی، اریک کانتونا در ۱۴۳، دنیس برگکمپ در ۱۴۶ و سسک فابرگاس در ۱۶۵ بازی به رکورد ۵۰ پاس گل دست یافته بودند و کوین دی بروین با اختلافی قابل توجه به این رقم دست یافت.

 

کوین دی بروین که در چلسی و در دوران حضور ژوزه مورینیو توفیق چندانی نداشت، بعد از سپری کردن یک دوره کوتاه در بوندسلیگا و تیم ولفسبورگ دوباره به لیگ برتر و این بار منچسترسیتی بازگشت و زیر نظر پپ گواردیولا تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شد تا امروز رکورد فوق العاده ۵۰ پاس گل را تنها در ۱۲۳ بازی از آن خود کند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php