کد خبر : 8757
تاریخ انتشار : جمعه 5 مهر 1398 - 13:02
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رونالدو نسبت به دوران رئال مادرید پخته‌تر شده :: تبریز جوان بسته هستند

رونالدو نسبت به دوران رئال مادرید پخته‌تر شده :: تبریز جوان

رونالدو نسبت به دوران رئال مادرید پخته‌تر شده :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۳۹۵۳۸/۵۰ زمان: ۱۲:۱۰   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ بازدید: ۳,۸۳۲ ایگواین: ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس می‌گوید کریستیانو رونالدو این روزها نسبت به زمانی که با او در رئال مادرید همبازی بوده فوتبالیست پخته‌تری شده است. به گزارش “تبریز جوان”، گونزالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس که این روزها در این تیم با کریستیانو




کد خبر: ۱۶۳۹۵۳۸/۵۰

زمان: ۱۲:۱۰  
۱۳۹۸/۰۷/۰۵

بازدید: ۳,۸۳۲


ایگواین:

ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس می‌گوید کریستیانو رونالدو این روزها نسبت به زمانی که با او در رئال مادرید همبازی بوده فوتبالیست پخته‌تری شده است.

به گزارش “تبریز جوان”، گونزالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس که این روزها در این تیم با کریستیانو رونالدو همبازی است ولی سابقه همبازی بودن با او در رئال مادرید را هم دارد می‌گوید رونالدو امروز نسبت به زمانی که در رئال با او همبازی بوده بازیکن پخته‌تری است.

 

 

رونالدو و ایگواین در زمانی که در رئال مادرید همبازی بودند با پیراهن این تیم سه بار در لالیگا به قهرمانی رسیدند ولی بعد از اینکه ایگواین در سال ۲۰۱۳ رئال را به مقصد ناپولی ترک کرد این دو دیگر با هم بازی نکردند تا اینکه بار دیگر در یوونتوس همبازی شدند.

 

ایگواین در این باره گفت:” من و کریستیانو در رئال با هم همبازی بوده‌ایم. از آن زمان سالها گذشته و من اینجا در یوونتوس با بازیکن دیگری مواجه شدم که پخته‌تر شده و حالا  خانواده دارد”.

 

مهاجم آرژانتینی یوونتوس در ادامه گفت:” من قبلا هم از بازی کردن کنار رونالدو لذت می‌بردم و حالا خوشحالم که دوباره در کنار هم هستیم و با هم بازی می‌کنیم”.

 

ایگواین در ادامه صحبتهایش گفت:” من امسال و سال آینده در یوونتوس هستم ولی هرگز نمی‌گویم که امکان  تمدید قراردادم وجود ندارد”.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php