کد خبر : 24723
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 خرداد 1399 - 5:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رسمی؛ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، زمان آغاز یورو ۲۰۲۰ :: تبریز جوان بسته هستند

رسمی؛ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، زمان آغاز یورو ۲۰۲۰ :: تبریز جوان

رسمی؛ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، زمان آغاز یورو ۲۰۲۰ :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۹۰۲۶۳/۴۲ زمان: ۲۱:۴۷   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ بازدید: ۴,۲۷۶ یوفا برنامه قطعی رقابت های جام ملت های اروپا در سال اتی را اعلام کرد. به گزارش “تبریز جوان”، اگر همه چیز در شرایط عادی پیش می رفت در حال حاضر در حال تماشای رقابت های یورو ۲۰۲۰ بودیم،



کد خبر: ۱۶۹۰۲۶۳/۴۲

زمان: ۲۱:۴۷  
۱۳۹۹/۰۳/۲۸

بازدید: ۴,۲۷۶



یوفا برنامه قطعی رقابت های جام ملت های اروپا در سال اتی را اعلام کرد.

به گزارش “تبریز جوان”، اگر همه چیز در شرایط عادی پیش می رفت در حال حاضر در حال تماشای رقابت های یورو ۲۰۲۰ بودیم، اما شیوع ویروس کرونا این مسابقات را یک سال به تعویق انداخت و حالا یوفا اعلام کرد بازی ها از تاریخ ۲۲ خرداد سال آینده و با همان روال برنامه ریزی آغاز خواهد شد.

 

البته تغییری در میزبانی تمام ۱۲ شهری که برای یورو ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده رخ نخواهد داد. این مسابقات با دیدار بین ایتالیا و ترکیه در رم در ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ آغاز می شود و فینال نیز دقیقا یک ماه بعد در لندن برگزار می شود. باکو، کپنهاگ، مونیخ، بوداپست، آمستردام، دوبلین، بخارست، سن پترزبورگ ، گلاسکو و بیلبائو از دیگر شهرهای میزبان هستند.

 

 

همچنین یوفا اضافه کرد همه بلیط های خریداری شده برای مسابقات در سال ۲۰۲۱ معتبر است. خریداران بلیط که مایل به بازگشت بلیط های خود و دریافت پول شان هستند، از ۱۸ ژوئن تا ۲۵ ژوئن فرصت برای درخواست بازپرداخت دارند.

 

الکساندر سفرین، رئیس یوفا در این رابطه گفت: “یوفا تصمیم جسورانه ای مبنی بر به تعویق انداختن یورو ۲۰۲۰ گرفت. ما با این کار فضایی ایجاد کردیم که امکان از سرگیری رقابت های باشگاه های داخلی در سراسر قاره مهیا شود. در حالی که فوتبال به دلیل بیماری همه گیر کرونا دچار مشکلات عظیمی شده، اگر ما در آن روزهای ابتدایی قدرت رهبری خود را نشان نمی دادیم، این ضربات بسیار دشوارتر می شد.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php