کد خبر : 25266
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 تیر 1399 - 16:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رسمی، اتحاد میزبان دیدار حساس سیتی و لیورپول :: تبریز جوان بسته هستند

رسمی، اتحاد میزبان دیدار حساس سیتی و لیورپول :: تبریز جوان

رسمی، اتحاد میزبان دیدار حساس سیتی و لیورپول :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۹۱۷۶۱/۲۹ زمان: ۱۵:۵۶   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ بازدید: ۷۵۹ دیدار منچسترسیتی و لیورپول طبق برنامه قبلی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به انجام خواهد رسید. به گزارش “تبریز جوان”، پس از انتشار اخبار و شایعات فراوان در نهایت مقرر شد تا ورزشگاه “اتحاد”، طبق برنامه قبلی میزبان دیدار منچسترسیتی و



کد خبر: ۱۶۹۱۷۶۱/۲۹

زمان: ۱۵:۵۶  
۱۳۹۹/۰۴/۰۵

بازدید: ۷۵۹



دیدار منچسترسیتی و لیورپول طبق برنامه قبلی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به انجام خواهد رسید.

به گزارش “تبریز جوان”، پس از انتشار اخبار و شایعات فراوان در نهایت مقرر شد تا ورزشگاه “اتحاد”، طبق برنامه قبلی میزبان دیدار منچسترسیتی و لیورپول باشد. گروه مشاوره ایمنی شورای شهر منچستر امروز تشکیل جلسه داد و در نهایت اعلام شد که مشکلی برای برگزاری این بازی در شهر منچستر و ورزشگاه اتحاد وجود نخواهد داشت؛ حتی اگر سرنوشت قهرمانی لیورپول به این بازی حساس کشیده شود.

 

 

 

 

قرمزهای آنفیلد به تنها دو امتیاز برای قطعی شدن قهرمانی خود نیاز دارند و اگر سیتی امشب به چلسی ببازد یا امتیاز از دست بدهد، پس از ۳۰ سال قهرمانی در انگلیس را تجربه خواهند کرد و در غیر این صورت همه چیز به بازی پنجشنبه آینده(۱۲ تیر) برابر سیتی موکول خواهد شد.

به دلیل شرایط حاد انگلیس از لحاظ شیوع کرونا بیم این می رفت که در صورت قهرمانی لیورپول در شهر منچستر، هواداران این باشگاه جشن های خیابانی ترتیب بدهند و باعث بروز آشوب هایی شود که در شرایط فعلی از لحاظ سلامتی خطرساز خواهد بود. به همین دلیل گفته می شد شاید این بازی به زمینی بی طرف برده شود.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php