کد خبر : 25922
تاریخ انتشار : جمعه 13 تیر 1399 - 18:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای در آرسنال همیشه جایی برای اوزیل وجود دارد :: تبریز جوان بسته هستند

در آرسنال همیشه جایی برای اوزیل وجود دارد :: تبریز جوان

در آرسنال همیشه جایی برای اوزیل وجود دارد :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۹۳۴۷۴/۲۹ زمان: ۱۶:۵۰   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ بازدید: ۳,۱۶۰ میکل آرتتا: سرمربی آرسنال معتقد است بازیکنی باکیفیت مثل اوزیل همواره می تواند در این باشگاه جایی برای خود داشته باشد. به گزارش “تبریز جوان”، پس از شروع مجدد لیگ برتر انگلیس، هنوز فرصت بازی به مسوت اوزیل نرسیده است. در



کد خبر: ۱۶۹۳۴۷۴/۲۹

زمان: ۱۶:۵۰  
۱۳۹۹/۰۴/۱۳

بازدید: ۳,۱۶۰


میکل آرتتا:

سرمربی آرسنال معتقد است بازیکنی باکیفیت مثل اوزیل همواره می تواند در این باشگاه جایی برای خود داشته باشد.

به گزارش “تبریز جوان”، پس از شروع مجدد لیگ برتر انگلیس، هنوز فرصت بازی به مسوت اوزیل نرسیده است. در حالی که به نظر می رسید میکل آرتتا سرمربی آرسنال به اوزیل در بازی برابر شفیلد یونایتد در جام حذفی میدان خواهد داد ولی یک مصدومیت کمر بد موقع، مانع از این اتفاق شد. اوزیل بازی با نوریچ را هم از دست داد.

بسیاری معتقدند آرسنال باید اوزیل را همین تابستان به باشگاهی دیگر انتقال دهد چرا که دیگر نه بازدهی گذشته را دارد و هم اینکه دستمزد بسیار هنگفتی دریافت می کند. آرتتا اما موافق این قضیه نیست.

 

 

 

 

او که تیمش را برابر نوریچ با سیستم ۳-۴-۳ به زمین فرستاد، معتقد است می تواند از اوزیل در این سیستم استفاده کند. او در نشست خبری بازی با وولوز گفت:« معتقدم اوزیل و دیگر بازیکنان می توانند خودشان را با سیستم های مختلف وفق بدهند و ما هم می توانیم این سیستم ها را با کیفیت بازیکنان منطبق کنیم. برخی مواقع این به شیوه بازی ما و اینکه چطور می خواهیم بازی کنیم، مربوط نمی شود. بعضی مواقع ما باید سعی کنیم بازیکنان در دسترس را در زمان مناسب، در پستی مناسب قرار دهیم تا بر اساس نیازهای تیم، بهترین عملکرد را داشته باشند. معتقدم در آرسنال همیشه جایی برای بازیکنی باکیفیت مثل مسوت اوزیل وجود دارد.»

 

 

 

 

بوکایو ساکا در روزی که تمدید قراردادش با آرسنال رسمی شد، برابر نوریچ به میدان نرفت. ستاره ۱۸ ساله محصول آکادمی آرسنال یکی از امیدهای میکل آرتتا برای فصول پیش رو محسوب می شود. بازیکنی که در سمت چپ، هم در کارهای هجومی و هم دفاعی درخشیده است.

آرتتا در مورد بهترین پست برای ساکا گفت:« در حال آزمون و خطا هستیم. در نهایت متوجه خواهیم شد که کجا او بهترین عملکرد را خواهد داشت اما در حال حاضر او را در پست های مختلف به کار خواهیم گرفت. ساکا بازیکنی چند پسته است و می تواند کارهای مختلفی به سود تیم انجام دهد. او به خوبی شرایط بازی را درک می کند و به خصوص حرکاتش در فضاهای خالی، سریع و چابک است. ساکا بسیار باهوش است و در مسیر پیشرفت قرار دارد.»

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php