کد خبر : 9439
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1398 - 10:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خوشحالی رونالدو از پیروزی یووه در دربی ایتالیا :: تبریز جوان بسته هستند

خوشحالی رونالدو از پیروزی یووه در دربی ایتالیا :: تبریز جوان

خوشحالی رونالدو از پیروزی یووه در دربی ایتالیا :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۴۱۸۳۶/۵۰ زمان: ۰۹:۴۰   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ بازدید: ۴,۵۲۲ کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی یوونتوس بعد از پیروزی تیمش در دربی بزرگ ایتالیا مقابل اینتر از تیمش به خاطر این پیروزی و بازگشت به صدر سری آ تقدیر کرد و گفت از این بابت بسیار خوشحال است. به گزارش “تبریز




کد خبر: ۱۶۴۱۸۳۶/۵۰

زمان: ۰۹:۴۰  
۱۳۹۸/۰۷/۱۵

بازدید: ۴,۵۲۲



کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی یوونتوس بعد از پیروزی تیمش در دربی بزرگ ایتالیا مقابل اینتر از تیمش به خاطر این پیروزی و بازگشت به صدر سری آ تقدیر کرد و گفت از این بابت بسیار خوشحال است.

به گزارش “تبریز جوان”، بعد از آنکه یوونتوس دیشب در سن‌سیرو در دربی بزرگ ایتالیا به مصاف اینتر میلان رفت و موفق شد با دو گل از دو ستاره آرژانتینی‌اش دیبالا و ایگواین حریف را ۲-۱ شکست داده و به صدر جدول سری آ بازگردد، کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ بیانکونری از تیمش به خاطر درخشش در این بازی تقدیر کرد و گفت از بابت پیروزی در دربی و بازگشت به صدر لیگ بسیار خوشحال است.

 

 

رونالدو که در بازی دیشب یک بار توپ را به تیر دروازه اینتر کوبید و یک گل او هم از سوی داور آفساید اعلام شده و مردود شد، در پایان بازی برای ابراز شادی خود از پیروزی یووه از صفحه اینستاگرام خود استفاده کرد.

 

رونالدو در پستی که در اینستاگرام منتشر کرد نوشت:” تیم ما امروز عملکرد خیلی قوی‌ای داشت. از اینکه دوباره صدرنشین لیگ هستیم خیلی خوشحالم. زنده باد یووه”.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php